خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی:

شهرک سازی برای پاسخگویی به نیاز مسکن در دستور کار قرار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۹۸۹

وزیر راه و شهرسازی گفت: سیاست ما شهرک سازی برای پاسخگویی به نیازها است و در این راستا برای امسال ۵۰۰ هزار قطعه زمین روستایی و ۵۰۰ هزار قطعه نیز در سال آینده به روستاییان واگذار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مهرداد بذرپاش در بازدید از روند ساخت سایت 3 هزار و ۵۰۰ واحدی مسکن در شهر جدید مهرگان گفت: برای مدیریت بازار مسکن و خانه دارشدن مردم ۲۷ نقطه شهر ساحلی جدید در دستور کار قرار دارد که دو شهر جدید خلیج فارس و مکران با سفر رئیس جمهور آغاز شد و مابقی نیز آغاز می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی افزود: تعدادی سرمایه‌گذار مرکزی را به پروژه متصل می‌کنیم که استان قزوین هم به یک شهر ساحلی متصل خواهد شد، در شورای عالی برنامه ریزی استان و همراهی استاندار می‌توانید یک شهرک ساحلی را برای اتصال انتخاب کنید.

وی گفت: ۵۰ شهرک جدید منفصل شهری در شهرهای مختلف تصویب شده و مراحل نهایی آن در شورای عالی شهرسازی در حال نهایی شدن است که جانمایی آن هم در حال انجام شدن است.

بذرپاش گفت: طرح دهکده‌های روستایی در الحاق به طرح هادی روستایی از دیگر طرح‌های این وزارتخانه است.

وی اظهار کرد: مرحله بعدی مدیریت ساخت است که وقتی مردم پیشرفت کار را ببینند همراهی بیشتری خواهند کرد.

بذرپاش یادآورشد: سیاست ما ساخت خانه‌های ویلایی و یک و دو طبقه است و تا جایی که امکان تامین زمین باشد این طرح و مجتمع سازی را با کیفیت ساخت بسیار بالا انجام می‌دهیم و نهضت ملی مسکن تا پایان کار با کیفیت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز