خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گیلان:

ملت ایران به مظلومان جهان امید هدیه داده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۹۶۶

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه امروزه ایران اسلامی معادله گردان در عرصه های بین المللی است، گفت: ملت ایران به مظلومان جهان امید هدیه داده است.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری استان گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایام الله دهه فجر اظهار کرد: مردم ما به برکت انفاس قدسیه حضرت امام‌خمینی (ره) و با نگاه توحیدی برگرفته از منابع دینی توانستند به خداوند متعال تکیه کرده و در انقلاب به پیروزی برسند.

آیت الله فلاحتی افزود: حکومت اسلامی در هر جا که باشد اگر بر سه اصل تکیه کند پیروز می‌شود و آن سه عبارتند از دین، رهبری و مردم و در منطقه و دنیا دیده‌ایم که حکومت‌هایی که شکل می‌گیرد به جهت نداشتن یک یا چند جز از این ارکان نابود شده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال هویت سازی و هویت سوزی است و در این راستا شبهه افکنی می‌کند، ادامه داد: دشمنان به دنبال ملتهب کردن فضا بوده اما نظام اسلامی خواهان عدم التهاب در جامعه اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان اضافه کرد: بعد از بعثت پیامبر اکرم (ص) هیچ مبعث چندین هزار ساله‌ای در تاریخ به عظمت بعثت انقلاب اسلامی ایران وجود ندارد چرا که انقلاب ما تمام معادلات و هندسه جهان را عوض کرد.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی با داشتن رسانه‌های قوی در صدد تحریف و تشویش اذعان عمومی جامعه و دنیا علیه ایران هستند و رسانه‌ها اگر در درست هدایت نشوند خواهند توانست یک کشور را به ویرانه تبدیل کنند و در صورت تبیین درست دستاوردها می‌توانند کشور را به قله‌های پیشرفت برسانند و این قدرت رسانه را می‌رساند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه امروزه ایران اسلامی معادله گردان در عرصه‌های بین المللی است، تصریح کرد: ملت ایران به مظلومان جهان امید هدیه داده است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو گفت: حضور مردم در انتخابات پشت پا زده به روی همه تفرقه افکنی های دشمنان داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز