خبرگزاری کار ایران

بیانیه شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی گیلان به مناسبت ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۹۶۲

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از مردم انقلابی استان خواست فردا با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حماسه‌ی پرشکوه دیگری خلق کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، در بخش‌هایی از بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان آمده است: یوم الله بیست و دوم بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی حکومت ۲۵۰۰ ساله ستمشاهی، پایان روزگار تلخ و ظلمانی ملت شریف و مظلوم ایران، قطع دستان ناپاک و چپاولگر استکبار جهانی از میهن اسلامی و آغاز حیات طیبه در سایه رهبری امامین انقلاب اسلامی است.

در این روز بزرگ و خاطره‌انگیز، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران با برگزاری شکوهمند راهپیمایی، وحدت اسلامی و وفاق ملی، پایبندی به آرمان والای پیشوای دینی جهان امام خمینی (رحمت الله علیه) و فرمانبرداری از ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، عشق به میهن اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و وفاداری به خون پاک شهدا را به جهانیان نشان می‌دهند.

مردم به لطف الهی در امتداد حماسه ۲۲ بهمن، با حضوری آگاهانه و پرشور در انتخابات یازدهم اسفند و خلق حماسه‌ای دیگر ضربه نهایی خود را بر پیکره پوشالی استکبار جهانی وارد خواهند ساخت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ضمن تبریک و تهنیت فرارسیدن یوم الله بیست و دوم بهمن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی و همچنین طلوع چهل و ششمین سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، از عموم مردم غیور، بصیر، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه گیلان دعوت می‌کند تا با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن با خلق حماسه‌ای دیگر از جنس آگاهی و حضور، جهانیان را مبهوت عظمت و ایستادگی خود کرده و نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان به ویژه آمریکای جهانخوار و رژیم جعلی صهیونیستی را مبنی بر پیشبرد جنگ ترکیبی و تلاش نافرجام برای دلسرد کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی خنثی کرده و برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات تاریخ انقلاب اسلامی بیافزایند.

همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان اعلام کرد: راهپیمایی باشکوه یوم الله بیست و دوم بهمن، صبح روز فردا یکشنبه ۲۲/۱۱/۱۴۰۲ در سراسر گیلان برگزار می‌شود و در شهر رشت، ساعت ۹ صبح در میدان شهدای ذهاب رشت (شهرداری)، با سخنرانی آیت الله سیداحمد خاتمی عضو فقهای شورای نگهبان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز