خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی فراجا:

شرکت مردم در انتخابات می‌تواند موجب قدرت هر چه بیشتر کشور باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۲۶۵

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی فراجا گفت: شرکت مردم در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح می‌تواند موجب قدرت هر چه بیشتر دولت و نشانگر حمایت مردم از نظام باشد.

به گزارش ایلنا، مراسم اختتامیه دوره بصیرت غیرمتمرکزی مدیران انتظامی، صبح امروز در قزوین برگزار شد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید علیرضا ادیانی در این مراسم گفت: نسل امروز باید خدا را شاکر باشد که شاهد بسیاری از جنایت‌های رژیم پهلوی در آن دوران سیاه نبوده است.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی فراجا افزود: انقلاب اسلامی، ایران را از یک حکومت دست نشانده و فاسد که مردم در آن هیچ قدرتی برای تصمیم‌گیری در مورد آینده خود و کشور نداشتند به یک دولت با ثبات و امن در جهان تبدیل که تمام مردم آن علاوه بر امکان تحصیل در مدارج علمی بالا اجازه شرکت در انتخابات و تصمیم‌گیری در آینده کشور را دارا هستند.

نماینده ولی فقیه در فراجا ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی تحولات عظیمی در بهداشت، حمل و نقل، رفاه، معیشت، میزان سواد و قدرت نظامی در کشور رخ داده که امروز حتی برابر نظر دولت‌های غربی، ایران به عنوان یکی از امن‌ترین کشورهای جهان شناخته می‌شود.

وی تصریح کرد: فراجا تنها نیروی مسلح اجتماعی است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد و در واقع هر انسان منصفی که با کارکنان انتظامی، تلاش‌های شبانه روزی و آماده باش‌های آن‌ها ارتباط داشته باشد این نیروی خدمتگزار را مورد ثنا و تکریم قرار می‌دهد.

رئیس عقیدتی و سیاسی فراجا بیان کرد: هرچند کارکنان انتظامی هم مانند بسیاری از مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستند اما با تمام این مشقت‌ها هیچ چیز مانع از انجام وظیفه آن‌ها نشده و فرمانده کل قوا نیز در جلسات بارها به این موضوع اشاره داشته‌اند.

ادیانی با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: همه ما این آرامش، رفاه و امنیت را مدیون انقلاب هستیم و شرکت در انتخابات به عنوان مهر تاییدی از سوی مردم برای حفظ و ثبات نظام، برای هر فردی یک تکلیف شرعی، الهی و سیاسی است.

فرمانده انتظامی استان قزوین هم در این مراسم با اشاره به در پیش بودن ماموریت بزرگ انتخابات برای کارکنان فراجا بر اهمیت این رویداد مهم در سطح بین‌المللی تاکیده کرد.

سردار علی ابراهیمی خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده و یاری خداوند متعال، ان شاءالله شاهد اجرای هر چه باشکوهتر این ماموریت مهم خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز