خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان خبرداد؛

۳۹ واحد تولیدی در گلستان با بیش از ۱۷۰۰ فرصت شغلی از ورشکستگی و تعطیلی نجات یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۸۶۸

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: ۳۹ واحد تولیدی در گلستان با بیش از ۱۷۰۰ فرصت شغلی از ورشکستگی و تعطیلی نجات یافت و ماهانه حدود ۷۰ هزار نفر در گلستان از دستگاه قضایی، خدمات دریافت می‌کنند.

به گزارش ایلنای گلستان، حیدر آسیابی در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: امسال تا پایان دی، نزدیک به ۳۴۰ هزار پرونده وارد مجموعه قضایی استان و بیش از ۳۴۳ هزار پرونده نیز مختومه شد. از این حیث، عملکرد دادگستری کل حدود ۳ هزار فقره مثبت بود.

آسیابی افزود: نزدیک به ۱۲۰ هزار پرونده هم در شورای حل اختلاف مختومه شد. امسال تا پایان دی، بیش از ۵ هزار حکم جایگزین حبس در دادگاه‌های استان صادر شد.

آسیابی افزود: میانگین کشوری زمان رسیدگی به پرونده‌ها ۶۰ تا ۸۲ روز، اما در استان گلستان ۴۹ روز است.طی ۱۰ ماه گذشته ۱۲۹ میلیارد و ۵۴ میلیون تومان توسط کمیته اصول مطالبات بازگشت معوقات بانکی داشتیم.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: در موضوع حمایت از واحد‌های تولیدی، در این مدت ۳۴۸ درخواست در مرکز استان به دادگستری ارائه که ۱۶۲ مورد به رفع مشکل منتهی شد.

آسیابی اضافه کرد: از سوی ستاد استانی اقتصاد مقاومتی نیز ۸۱ بازدید و ۷۰ جلسه برای رفع مشکل از واحد‌های تولیدی صورت گرفت.در شهرستان‌ها هم ۱۶۶ درخواست به دادگستری‌ها رسید که پس از ۲۷۹ مرحله بازدید و ۱۴۴ جلسه، ۹۷ مورد به رفع مشکل منجر شد.

آسیابی گفت: امسال، ۳۹ واحد تولیدی با بیش از ۱۷۰۰ فرصت شغلی از ورشکستگی و تعطیلی نجات یافت. ۵۷ واحد تولیدی هم با ۶۷۷ فرصت شغلی در سطح استان احیا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز