خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قزوین:

جزئیات بودجه با نگاه کارشناسی در شورای شهر قزوین بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۳۰۹

رئیس شورای شهر قزوین با اشاره به تقدیم لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری گفت: اعضای شورا با نگاه کارشناسی و دقیق، جزییات بودجه را بررسی خواهند کرد تا خروجی کار رضایت شهروندان باشد.

به گزارش ایلنا، علی فرمانی در جلسه تقدیم بودجه پیشنهادی سال آتی شهرداری قزوین به شورای شهر گفت: پیگیری‌های اعضای شورا و تلاش شهردار، معاونین و مدیران شهری در احداث کمربندی آیت اله باریک بین که باعث افزایش رضایت شهروندان شده، قابل تقدیر است.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: همچنین جا دارد از مجموعه اقدامات و تعاملات مدیریت شهری با شورا و دستگاه‌های اجرایی و استفاده از ظرفیت نخبگان و همفکری با آنان تقدیر کنیم، امیدواریم در روزهای آتی شاهد اتفاقات خوبی که حاصل همدلی و همیاری شورا با مدیریت شهری است، باشیم.

فرمانی با بیان اینکه تصویب بودجه وظیفه شورا و اجرای آن وظیفه شهرداری است، خاطر نشان کرد: مردم خروجی کار را می‌بینند و امیدواریم تا بخشی از کارهای زمین مانده در بودجه ۱۴۰۲ که در بودجه سال آتی لحاظ شده به سرعت پیگیری و اجرایی شود.

رئیس شورای شهر قزوین تاکید کرد: مدیریت شهری، مجموعه شورا را در کنار خود بداند و با برنامه منسجم و عملیاتی نسبت به اجرای دقیق بودجه در سال آتی اهتمام جدی داشته باشد.

وی خواستار توجه جدی شهردار قزوین به تحقق بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری شد و گفت: از شهردار می‌خواهیم تا بودجه سال آتی شهرداری را با نگاه ویژه‌ای نسبت به سال ۱۴۰۲ پیش ببرد.

به گفته فرمانی، انتظار اعضای شورا درآمدزایی شهرداری بدون کمترین آسیب و پرداختی از جیب شهروندان است که باید به این مهم در بودجه توجه شود.

رئیس شورای شهر قزوین در بخش پایانی سخنانش بر لزوم توجه و اجرایی شدن چند پروژه عمرانی مهم تاکید کرد و گفت: پروژه‌های احداث میدان میوه و تره بار، تعیین تکلیف طرح شهید انصاری شرقی و افزایش سهام در بانک شهر از جمله موضوعات بسیار مهمی است که باید در نشستی مشترک به سیاست و نتایج کلی برسیم و در سال ۱۴۰۳ اقدامات موثری در این راستا داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز