خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صمت گلستان خبر داد؛

استقرار پایگاه امداد و نجات معدنی در شهرستان آزادشهر

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۹۶۳

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت: با پیگیری های انجام شده ، پایگاه امداد و نجات معدنی بزودی در شهرستان آزادشهر مستقر خواهد شد.

به گزارش ایلنای گلستان، درویش علی حسن زاده اظهارکرد: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته ، وزارت صنعت ، معدن و تجارت یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه ماشین آتش نشانی و یکسری تجهیزات معدنی مرتبط را جهت راه اندازی پایگاه امداد و نجات در شرق استان گلستان و در شهرستان آزادشهر اختصاص داده که بزودی این پایگاه امداد و نجات در شهرستان آزادشهر افتتاح و راه اندازی و مستقر خواهد شد.

وی گفت: نبود پایگاه امداد و نجات در حوزه معادن یکی از مشکلاتی بود که در زمان وقوع حوادث کارگران معادن استان را تهدید می کرد که با پیگیری هایی که انجام شد این پایگاه بزودی در شهرستان آزادشهر و در نزدیکی معادن ذغال سنگ شرق استان مستقر خواهد شد.

وی گفت: ۱۵ درصد ذغال سنگ کشور در استان گلستان استخراج می‌شود و از فعالیت های شاخص شهرستان آزادشهر نیز استخراج این ماده معدنی است.

وی اضافه کرد : در سال ۵۷ تعداد ۹ معدن با میزان استخراج ۲۵۰ هزار تن و اشتغال ۵۰۰ نفر در استان گلستان مشغول فعالیت بودند در حالی که در حال حاضر تعداد ۶۷ پروانه بهره برداری معدن با میزان استخراج ۲.۹ میلیون تن و اشتغال ۱۸۰۹ نفر در استان وجود دارد.

حسن زاده افزود: معادن استان از نظر تعداد نسبت به سال ۱۳۵۷ رشدی ۷.۵ برابری داشته، از نظر میزان استخراج ۱۱.۶ برابر و از نظر اشتغالزایی نیز ۳.۶ برابر رشد داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز