خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صمت استان:

251 فقره پروانه بهره برداری صنعتی در گلستان صادر شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۲۹۶

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: سازمان صمت استان 251 فقره پروانه بهره برداری صنعتی در گلستان صادر کرده است و هدف‌گذاری صادرات استان تا پایان سال 1404 به میزان 500 میلیون دلار است.

به گزارش ایلنای گلستان، درویش علی حسن زاده اظهارکرد: طی 2 سال اخیر تعداد 800 فقره جواز تاسیس صنعتی در استان گلستان صادر شده است. تعداد 251 فقره پروانه بهره برداری صنعتی در گلستان صادر شده است. میزان سرمایه گذاری پروانه‌های بهره برداری صنعتی صادر شده 44773 میلیارد ریال بوده است.

حسن زاده بیان کرد: 25 درصد تولید سموم کشاورزی ، 10 درصد تولید خوراک دام و طیور ، 15 درصد تولید روغن خام و 30 درصد تولید نئوپان و MDF کشور در استان گلستان تولید می شود که نشاندهنده ظرفیت بالای استان گلستان برای توسعه صادرات است.

وی تصریح کرد: عمده محصولات صادراتی گلستان در حوزه مواد غذایی ، رب گوجه فرنگی ،در حوزه شیمیایی پلی استایرن ، در حوزه معدن ید که به 8 کشور اروپایی صادرات می شود.

وی خاطرنشان کرد: مفتول‌های مسی، مواد شوینده، تخته، نئوپان و سیمان در استان تولید که به کشورهای لبنان، ارمنستان، چین، روسیه، ترکمنستان، عراق و دیگر کشورها صادر می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز