خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی به ۴۳۱ گرفتار در برف در جاده‌های کرمانشاه طی ۴۸ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۴۵۹

مدیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به ۴۳۱ فرد گرفتار در برف و کولاک طی ۴۸ ساعت گذشته و اسکان اضطراری ۹۷ نفر در پایگاه‌های هلال احمر خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی، با اشاره به بارش برف و باران در محورهای استان طی ۴۸ ساعت گذشته، گفت: در این مدت ۱۷۶ خودرو گرفتار در برف توسط نیروهای هلال احمر رهاسازی شدند.

وی تعداد افرادی که به آنها امدادرسانی شده را ۴۳۱ نفر اعلام کرد و افزود: ۹۷ نفر نیز در پایگاه‌های ثابت و موقت هلال احمر در محورهای استان اسکان داده شدند.

مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه از توزیع ۳۵ بسته غذایی بین افراد و خودروهای گرفتار در برف نیز یاد کرد و ادامه داد: ۱۳ تیم عملیاتی با مشارکت ۴۴ نفر طی ۴۸ ساعت گذشته در کرمانشاه پای کار بودند.

محمدی خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۳ دستگاه ماشین آلات شامل آمبولانس، خودروی ست و خودروی کمک‌دار در عملیات ۴۸ ساعت گذشته به کار گرفته شدند.

وی با بیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته در اکثر محورهای استان بارش برف  و کولاک را داشتیم، تاکید کرد: عمده امدادرسانی‌ها در مناطق سردسیر، کوهستانی و گردنه‌ها بوده است.

مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه با اشاره به اینکه نیروهای هلال احمر برای هرگونه امدادرسانی در برف و کولاک در آماده‌باش هستند، ادامه داد: افرادی که به هر دلیل دچار حادثه شده و نیازمند امداد  هستند می‌توانند با تلفن ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز