خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار:

دانش پرتودهی در صنعت سیم و کابل قزوین به کار گرفته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۳۶۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: به دنبال ارتقاء صنعت سیم کابل استان با بهره‌گیری و توسعه کاربرد پرتوها و آشنایی واحدهای تولیدی بخش خصوصی استان با نوع سیستم شتاب‌دهنده الکترون هستیم.

به گزارش ایلنا، جلسه معرفی و هم‌افزایی استفاده از دانش پرتودهی و به کارگیری آن در صنعت سیم و کابل در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.

علی رحمانی در این جلسه بیان کرد: هدف از تشکیل این جلسه ارتقاء صنعت سیم کابل استان، بهره‌گیری و توسعه کاربرد پرتوها و آشنایی واحدهای تولیدی بخش خصوصی استان با نوع سیستم شتاب‌دهنده الکترون و فرآیند عملکرد آن در مجتمع پرتودهی فرآیند نوین قزوین است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین افزود: این دستاورد در صنایع مختلف مانند امنیت غذایی، پزشکی، کاهش آلودگی محیط زیست و خودروسازی صرفه اقتصادی دارد و تلاش داریم استفاده از پرتو دهی در صنعت سیم و کابل استان به عنوان پایلوت کشوری اجرایی شود.

وی اظهار کرد: این دانش مزایای قابل توجهی دارد که می‌توان به بهبود خواص فیزیکی و مکانیکی محصولات نهایی اشاره کرد؛ از دستگاه‌های مرتبط این حوزه می‌خواهیم در راستای پیشبرد اهداف کمی و کیفی طرح همکاری لازم را داشته باشند.

سامانه پرتودهی شتاب دهنده الکترونی هجدهم آبان امسال در قزوین به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز