خبرگزاری کار ایران

تایید صلاحیت‌شدگان انتخابات مجلس در خراسان رضوی به ۹۵۶ نفر رسیدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۶۰۷

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: صلاحیت ۷۴ نفر دیگر از این استان برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس تایید شد و تعداد کل نامزدهای استان به ۹۵۶ نفر رسید.

به گزارش ایلنا از مشهد، امیر فریدنیا چهارشنبه مورخ ۱۱ بهمن‌ماه به تشریح آخرین آمار تاییدصلاحیت‌شدگان انتخابات مجلس از حوزه‌های دوازده‌گانه استان پرداخت و اظهار کرد: شورای نگهبان در جدیدترین اعلامیه خود، صلاحیت ۷۴ نامزد دیگر از خراسان رضوی را تایید کرد و بر این اساس در مرحله بررسی اعتراضات توسط شورای نگهبان، تاکنون مجموعا ۱۷۶ نفر تاییدصلاحیت شده‌اند که از این تعداد ۱۴ نفر خانم و ۱۶۲ نفر آقا هستند.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی افزود: از این ۱۷۶ نفر، از حوزه انتخابیه تربت حیدریه ۱۳ نفر، از حوزه انتخابیه تربت جام ۷ نفر، از حوزه انتخابیه چناران ۱۴ نفر، از حوزه انتخابیه خواف ۷ نفر، از حوزه انتخابیه درگز ۴ نفر، از حوزه انتخابیه سبزوار ۴ نفر، از حوزه انتخابیه فریمان ۵ نفر، از حوزه انتخابیه قوچان ۵ نفر، از حوزه انتخابیه کاشمر ۹ نفر، از حوزه انتخابیه گناباد ۳ نفر، از حوزه انتخابیه نیشابور ۱۴ نفر و از حوزه انتخابیه مشهد ۹۱ نفر هستند. با احتساب ۷۸۰ نفری که توسط هیآت نظارت تایید صلاحیت شده‌اند، در مجموع ۹۵۶ نفر تا این لحظه از خراسان رضوی برای حضور در انتخابات مجلس تاییدصلاحیت شده‌اند.

وی بیان کرد: در لیست‌های جدیدی که به استانداری وصول شده، هیچ کدام از نمایندگان فعلی خراسان رضوی در مجلس که در مرحله بررسی هیئت نظارت صلاحیتشان تایید نشده بود، تایید نشده‌اند.

فریدنیا ادامه داد: شورای نگهبان تا ۱۹ بهمن برای بررسی صلاحیت‌ها فرصت دارد و ممکن است تا اعلام نهایی شورا در آن روز، تعداد تایید صلاحیت‌شدگان تغییر یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز