خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

آقایان با ریش و تزویر، مسوولیت‌های زیادی را در این مملکت قاپیدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۱۸۲

یک فعال سیاسی و امنیتی اصول گرا در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی و اجتماعی در این استان، تاکید کرد: برخی‌ها در قالب ریا، ریش و تزویر، مسوولیت‌های زیادی را در مملکت قاپیدند و این مسوولیت‌ها را در زمان انتخابات با افتخار نیز به مردم اعلام می‌کنند، در حالی که عامل اصلی مشکلات امروزی همین آقایان مسوول دیروزی هستند هرچند که در زمان بروز مشکلات و نارضایتی‌ها نیز خودشان را پاسخگوی مردم نمی‌دانند.

سید کرامت الله فدایی در گفت و گو با ایلنا از یاسوج در پاسخ به این سئوال که برخی از نامزدهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه بویراحمد مُدعی هستند که اگر بعنوان نماینده به مجلس راه یافتند، تمام بسترهای توسعه را به اوج می‌رسانند و مشکل جوانان را حل می‌کنند، نظر شما بعنوان یک کارشناس سیاسی، امنیتی و اجتماعی که مسئولیت های مختلفی هم داشته‌اید در این مورد چیست؟ اظهار داشت:" نامزدهای انتخابات در ایام انتخابات، آینده غیرقابل وصف و بهشت برینی برای مردم توصیف می‌کنند اما بعد از انتخابات، وقتی وکیل مردم در مجلس می شوند، مشکلات، موانع، محدودیت اعتبارات، همراهی نکردن برخی مسوولان در اجرای پروژه‌ها و ده‌ها عامل دیگر را مانع برنامه‌های خود عنوان می‌کنند.

وی گفت: بعنوان مثال همه نامزدهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه بویراحمد واحد، مسئولیت‌های مختلفی داشته‌اند و اکنون یکی از این نامزدها که بیشترین  مسوولیت را نسبت به سایر نامزدهای انتخاباتی در همین استان داشته با پُررویی تمام به مسوولان گذشته ایراد می گیرد.

فرماندار اسبق بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه معلومات این آقایان در تمام مسوولیت های درون و برون استانی بدلیل پایین بودن سطح تحصیلات دانشگاهی شان، کم ارزش بوده است، خاطرنشان کرد: این آقایان بیشتر در قالب ریا، ریش و تزویر مسئولیت های فراوانی را قاپیدند و باوجود اینکه در مشکلات استان ما و حوزه انتخابیه بویراحمد واحد، تقصیرات فراوانی بر گردن آنان است و باید پاسخگو باشند اما با ایراد گرفتن های متعدد از دیگران، می خواهند خودشان را در برابر افکار عمومی بی گناه و معصوم جلوه دهند.

فدایی تاکید کرد: این آقایان باید روزانه پاسخگوی مشکلات کنونی و حل نشدن خواسته های بحق مردم بویراحمد واحد باشند.

این کارشناس مسائل امنیتی و سیاسی با اظهار تاسف از اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بواسطه ریاکاری ها و تزویرهای برخی آقایان دوست نما در دنیا مظلوم واقع شده است، یادآور شد: "مظلوم ترین نظام، نظام جمهوری اسلامی است چراکه عده ای منافع و ثروت های کلانی را در این نظام با قاپیدن مسوولیت های متعدد به چنگ آورده اند.

وی گفت: اینها تمامی ضعف ها را مستقیم به گردن دیگران و بطور غیرمستقیم به گردن این نظام مقدس می اندازند.

فدایی در پاسخ به این سئوال که نقش جریانات سیاسی و گروهی را در سرنوشت انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد واحد چقدر موثر می دانید؟ هم ادامه داد: مردم از جریانات سیاسی و گروهی عدول نموده چون خود این جریانات از مرامنامه سیاسی و حزبی شان، عدول کرده اند.

وی گفت: این روزها، شاهد هستیم که برخی از بزرگان همین جریانات سیاسی می گویند ما دیگر اصول گرا و اصلاح طلب نداریم و حتی کسانی را که تا دیروز، غیرولایی، غیره ارزشی و انحرافی می نامیدند، اکنون بخاطر چهار عدد رای، از خودشان می دانند.

این فعال سیاسی اصولگرا با انتقاد از رفتارهای دوگانه از سوی کسانی که با شیوه های ریاکارانه بدنبال فریب و جذب آرای مردم در بویراحمد واحد هستند، ادامه داد: مگر می شود انحرافیون، غیره ارزشی ها  و غیرولایتی های دیروز، این روزها سخنران و گردانندگان ستاد انتخاباتی یک نامزد اصولگرای به اصطلاح انقلابی نما باشند؟

این کارشناس مسائل سیاسی و اجتماعی تاکید کرد:  چگونه است برخی آقایان که تا دیروز خود را اصلاح طلب و تندروی سیاسی در جریان اصلاحات بویراحمد واحد معرفی می کردند اکنون مانند مُهره های شطرنج جابجا می شوند و در اردوگاهی قرار می گیرند که تا هفته پیش، ۱۸۰ درجه با تفکر و اندیشه سیاسی آنها در تضاد بود؟

فدایی افزود:" برخی آقایانی که از انقلابی بودن فقط فریاد انقلابی گری آن را دَم می زنند اما حرکات و حرف های شان بعضا بوی ضدانقلابی می دهد، این روزها خود را پیروز قاطع انتخابات دوازدهم در بویراحمد واحد قلمداد می کنند."

وی افزود: این آقایان از گذشته هم انقلابی و ارزشی نبودند و اکنون هم نیستند و این روزها در مجالس و محافل و رسانه ها تاکید می کنند که ما برنده قاطع انتخابات هستیم و طوری حرف می زنند که مثل این است تمام فکر، اندیشه و اختیار مردم در دست آنها  است."

فرماندار سابق اصولگرایان در شهرستان بویراحمد با تاکید براینکه بنظر می رسد که  تنها خروجی نشست های شورای وحدت و ائتلاف اصولگرایان در بویراحمد واحد، اتلاف وقت و انشقاق باشد، خاطرنشان کرد: بنظر من، برنده انتخابات دوازدهم در این حوزه انتخابیه، کاندیدای مردم نهاد خواهد بود  نه جریان های دروغینی که ماهیت آنان برای همگان روشن بوده و هست.

وی گفت: باید از همه افرادی که کاندیدای انتخابات شدند تا تنور انتخابات را گرم کنند تشکر کنیم و امیدوارم همه آقایان قصد خدمت گذاری به مردم را داشته باشند. 

فدایی با تاکید براینکه هیاهوهای فضای مجازی مثل کف، روی رودخانه فرو می نشیند و با عالم واقعیت تفاوت های زیادی دارد، اظهار داشت: بنظرم اخلاق مداران و کسانی که اخلاق را سرلوحه فعالیت های انتخاباتی خود در حوزه انتخابیه بویراحمد واحد کرده اند پیروز خواهند شد.

وی گفت: بعقیده من، نتیجه انتخابات دوازدهم در بویراحمد همانند انتخابات یازدهم خواهد بود و باید شاهد یک رقابت دیدنی بین آقایان روشنفکر و بهرامی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز