خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری اردبیل خبر داد؛

بازگشایی راه 300 روستای مسدود استان اردبیل در اثر برف و کولاک شدید

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۲۹۱

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: به دنبال حاکمیت هوای سرد و برفی همراه با وزش باد، راه 300 روستای استان اردبیل به دلیل کولاک شدید مسدود شده بود که هم اکنون توسط راهداران در حال بازگشایی است.

به گزارش ایلنا، کلیم اله وثوقی در جریان بازدید از روند بازگشایی محورهای مواصلاتی استان گفت: در حال حاضر همه راه‌های اصلی و فرعی استان  به غیر از محور پونل باز بوده و مشکل در تردد نداریم.

وی با اشاره به اینکه راهداران استان از دیروز با بکارگیری ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری و تمام تجهیزات و امکانات در تمامی محورها و گردنه های استان مشغول عملیات بازگشایی هستند افزود:تنها راه 300 روستای صعب العبور به دلیل کولاک شدید مسدود بود که راهداران با تمام قوا در حال بازگشایی هستند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با توجه به اینکه راههای اصلی و فرعی نیاز به نگهداری مستمردارند و اولویت بازگشایی با محورهای اصلی و فرعی است تصریح کرد:همزمان با انجام کار بازگشایی این محورها در طول مسیر و در تداوم عملیات، کار بازگشایی راه های روستایی نیز در حال انجام است.

عضو شورای اداری استان اردبیل با همت راهداران ساعی استان از بازگشایی راه 600 روستای استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان شد: با مساعد شدن شرایط جوی از صبح امروز راهداران با تمام امکانات مشغول عملیات برفروبی و بازگشایی در راههای روستایی هستند که فقط راه 300 روستا مسدود بود و امروز با تلاش راهداران این راه ها نیز بازگشایی و آماده تردد برای مردم عزیز می شود.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل ضمن توصیه به رانندگان مبنی براینکه از سفرهای غیر ضرور خودداری کرده و در صورت ضرورت زنجیر چرخ و تجهیزات گرمایشی به همراه داشته باشند ادامه داد: همکاران ما با جدیت تمام سعی دارند تا با برف‌روبی و نمک‌پاشی، جاده‌های مختلف استان را برای تردد ایمن آماده کنند که این فعالیت در روزهای آینده با توجه به قطع بارش‌ها با قوت بیشتر ادامه خواهد یافت.

وثوقی از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی با سامانه 141 مرکز مدیرت راههای استان تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز