خبرگزاری کار ایران

معاون امور جوانان استان خبر داد؛

برخورد قانونی با خرید و فروش وام‌های ازدواج در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۲۵۷

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: خرید و فروش وام‌های ازدواج به صورت مکتوب به دادستانی اعلام شده تا با سوء استفاده کنندگان برخورد صورت گیرد.

به گزارش ایلنا، امیر اسلامی صدر با اشاره به خرید و فروش وام‌های ازدواج گفت: متاسفانه اخیرا شنیده شده برخی از زوج‌های جوان نسبت به فروش امتیاز وام‌های ازدواج اقدام می‌کنند که این کار می‌تواند برای افراد مشکلات حقوقی ایجاد کند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین افزود: این روزها با اطلاعیه‌های متعددی مواجهیم که با اعلام یک شماره تلفن نسبت به خرید وام ازدواج زوج‌های جوان اقدام کرده و مبلغی را به عنوان حق امتیاز وام به افراد پرداخت می‌کنند اما پیامدهای ناشی از پرداخت نشدن اقساط متوجه فروشندگان خواهد بود.

وی تصریح کرد: از آنجا که وام‌ها به نام افراد است در آینده در صورت پرداخت نشدن اقساط آن، از نظر قانونی فقط وام گیرنده مسئول است و باید پاسخگو باشند و این وام از آن‌ها دریافت خواهد شد؛ لذا فروش وام هم غیرقانونی و هم غیرشرعی است و بدون تردید در آینده مشکل ساز خواهد بود.

این مسئول از زوج‌های جوان و همه کسانی که شرایط دریافت وام ازدواج را دارند هشدار داد از واگذاری امتیاز وام خودداری کنند تا با مشکلات حقوقی و قانونی روبرو نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز