خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه مطبوعات استان خبر داد:

فراخوان عضویت در خانه مطبوعات برای خبرنگاران استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۰۹۰

دبیر خانه مطبوعات استان قزوین از اعلام فراخوان عضویت در خانه مطبوعات برای خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات استان قزوین، محبوبه امیدوار با اعلام این خبر گفت: خانه مطبوعات بر اساس اساسنامه نسبت به پذیرش عضویت جدید، تکمیل مدارک ناقص و حذف افرادی که مشمول شرایط عضویت در خانه نباشند اقدام می کند.

دبیر خانه مطبوعات استان قزوین افزود: در این فراخوان تمام همکاران فعال در رسانه‌ها می‌توانند نسبت به بارگذاری مدارک خود در سایت خانه مطبوعات استان به آدرس https://khanehmatbooat.ir/Register.aspx قدام کنند.

امیدوار خاطرنشان کرد: همه شاغلان در مطبوعات، پایگاه‌های خبری، نمایندگی ها، سرپرست روزنامه های سراسری و خبرگزاری های مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در بخش های تحریریه اعم از خبرنگار، دبیر گروه، معاون دبیرگروه، معاون سردبیر، سردبیر، گرافیست، عکاس، مدیرمسوول، صاحب امتیاز و... فعالیت می کنند می توانند به عضویت خانه مطبوعات درآیند.

مسئول روابط عمومی خانه مطبوعات استان قزوین با بیان اینکه خانه مطبوعات بر اساس اساسنامه به دو روش عضوگیری می‌کند افزود: عضوگیری به عنوان عضو دائم و عضویت افتخاری با توجه به شرایط مندرج در اساسنامه انجام می‌شود.

وی گفت: اعضای افتخاری کسانی هستند که دارای بیمه رسانه نیستند، اما در رسانه‌ها مشغول فعالیت می باشند که می‌توانند از مزایای عضویت در خانه بهره ببرند.

این مسئول ادامه داد: دفاتر نمایندگی یا سرپرستی رسانه‌های سراسری نیز نسبت به عضویت خود در خانه مطبوعات اقدام کنند.

امیدوار در خصوص شرایط لازم برای عضویت خانه مطبوعات استان قزوین گفت: برخورداری از سابقه اشتغال اصلی و مستمر بیمه‌ای در یکی از نشریات چاپی یا الکترونیک، پایگاه‌های خبری و یا نمایندگی روزنامه‌های سراسری و خبرگزاری‌ها به عنوان روزنامه‌نگار با معرفی نامه رسانه و تأیید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ارایه پروانه فعالیت دفتر برای نمایندگی یا سرپرستی رسانه‌های سراسری است و درصورتی که هر عضو در طول مدت عضویت خود حداقل یکی از شرایط مذکور را نداشته باشد یا مشخص شود از ابتدا فاقد آن بوده، عضویت وی تا رفع آن لغو می شود.

عضو هیات مدیره خانه مطبوعات قزوین ادامه داد: پرداخت حق عضویت و ورودی خانه مطبوعات استان طبق اساسنامه هر کدام ۲۰۰ هزار ریال می باشد که باید به حساب خانه واریز شود.

دبیر خانه مطبوعات استان قزوین با اشاره به اینکه تعداد خبرنگاران و فعالان رسانه های فعال بیشتر از اعضای فعلی در استان است ادامه داد: امید می‌رود با اعلام فراخوان عضویت خبرنگاران در خانه مطبوعات این تعداد افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز