خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استانداری اصفهان عنوان کرد؛

تاکید بر پیگیری ویژه تأمین مسکن فرهنگیان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۳۷۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: یکی از مواردی که باید مورد توجه جدی باشد بحث مسکن فرهنگیان است و لازم است پرونده ویژه این موضوع در معاونت عمرانی استانداری تشکیل شود تا به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای آموزش‌ و پرورش استان اظهار داشت: برآوردها در خصوص آمار و رویکرد نسبت به تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش استان باید مورد توجه و دفاع باشد.

وی افزود: برای دفاع از حقوق آموزش و پرورش استان، باید بر مستندات متقن تکیه داشت و به همین دلیل، بررسی دقیق در این زمینه مورد نیاز است.

جان‌نثاری با اشاره به پویش «کلاس عمو قاسم» بیان کرد: جلوه‌هایی که دانش‌آموزان و معلمان در خصوص شهادت هموطنانمان به نمایش گذاشتند، منعکس‌کننده بطن و حقیقت جامعه است و این مسئله خود را در عرصه‌های مختلف نشان می‌دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اذعان کرد: طرح رویش سبز آموزش و پرورش استان اصفهان پس از ارائه طرح، به فرمانداران ابلاغ خواهد شد و همچنین برای اجرای طرح “ایران جوان بمان” نیز در صورت نیاز، امکان فراهم‌سازی بستر لازم برای همکاری سایر نهادها وجود دارد.

وی با تبیین جایگاه معلمان، عنوان کرد: باید بیشترین تلاش‌ها برای رضایت‌مندی معلمان انجام شود؛ چراکه عدم رضایت‌مندی نتیجه خود را به سرعت در جامعه مشخص خواهد کرد.

جان‌نثاری متذکر شد: یکی از مواردی که باید مورد توجه جدی باشد بحث مسکن فرهنگیان است و لازم است پرونده ویژه این موضوع در معاونت عمرانی استانداری تشکیل شود تا به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد و با اتخاذ تصمیم عمرانی صحیح درخصوص آن، بهترین سطح رضایت‌مندی را برای فرهنگیان فراهم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: جایگاه آموزش و پرورش در زمینه انتخابات بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که این قشر علاوه‌بر حضور به عنوان عوامل انتخابات، مورد رجوع عموم نیز هستند و می‌توانند اثر قابل‌توجهی بر حضور رأی اولی‌ها و جامعه هدف اعم از معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز