خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرکل صمت از روند دریافت و رسیدگی به شکایات صنفی، صنعتی و خدمات

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۹۷۲

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز با حضور در واحد 124 این اداره کل، ضمن بررسی روند دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی در حوزه‌های مختلف صنفی، صنعتی و خدماتی، دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل صمت استان البرز، محمد انصاری در این بازدید با اشاره به فرآیند تعریف شده در خصوص دریافت شکایات مردمی گفت: آمار احصاء شده از تعداد شکایات مردمی در خصوص نوع اقلام کالایی یا خدمات صنفی تعریف شده، در تصمیم گیری های استانی در تامین و اصلاح روند عرضه کالاها تاثیر مستقیمی دارد.

وی اضافه کرد: فعالیت عملکرد واحد 124 در جلب اعتماد مردم به اقدامات نظارتی دستگاه های متولی کاملا موثر بوده و فعالیت آن در دو شیفت کاری باید تداوم داشته باشد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: از ابتدای امسال 19 هزار 403 مورد شکایات مردمی در قالب شکایات تلفنی و حضوری در بخش های مختلف صنفی، صنعتی و خدماتی دریافت شده است. 

انصاری تصریح کرد: بیش از 95 درصد شکایات بررسی و تعیین تکلیف شده اند و از مجموع شکایات دریافتی، تخلف حدود 30 درصد واحدهای صنفی، صنعتی و خدماتی، محرز و به مراجع رسیدگی کننده ارجاع شده اند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز تاکید کرد: با دستور ویژه دکتر عبدالهی، استاندار البرز قرارگاه نظارت بر بازار استان تشکیل شده و تا پایان سال تمامی اقلام کالایی و خدمات مورد عرضه در سطح استان مورد رصد و نظارت دستگاه های مسئول قرار خواهد گرفت.

انصاری گفت: همه شهروندان استان در صورت مشاهده هر نوع تخلف گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت، امتناع از عرضه، کالای قاچاق و...، می توانند با تلفن 124 تماس و یا به صورت حضوری به این واحد در محل اداره کل صمت استان البرز مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز