خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

حاج قاسم‌ها جان خود را برای دفاع از انسانیت و ارزش‌های انسانی فدا کردند.

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۴۱۸

استاندار لرستان گفت: حاج قاسم‌ها جان خود را برای دفاع از حق و انسانیت و ارزش‌های انسانی فدا کردند.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار امروز 14دی با حضور در گلزار شهدای خرم آباد در جمع مردم و مسئولان این شهرستان با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان اظهار کرد: شهدا هرگز فراموش نمی‌شوند.

استاندار لرستان حادثه تروریستی کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی را نشانه حقارت دشمن خواند و افزود: صهیونیسم و داعش،  کسانی که جز ترور و تحریم چیزی بلد نیستند؛ عاقبتشان نابودی است و بدانند که پاسخ کوبنده این حمله را خواهیم داد.

وی با گرامیداشت دهه بصیرت افزود: دهه بصیرت و مقاومت برای این است که بدانیم علمداران بصیرت چه کسانی بودند، کسانی همچون حاج قاسم‌ها که جان خود را برای دفاع از حق و انسانیت و ارزش‌های انسانی فدا کردند.

زیویار با بیان اینکه برگزاری مراسم بزرگداشت‌ها برای این است که راه شهدا را گم نکنیم و در مسیر آنان قدم برداریم، گفت: راه شهدا ادامه دارد.

وی با بیان اینکه حقانیت مکتب بصیرت و مقاومت و مکتب حاج قاسم سلیمانی‌ها، جنگ و زیاده خواهی نیست بلکه مکتب عشق، مهربانی، ایمان به خدا و مکتب صداقت است، بیان کرد: این مکتب راه را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز