خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

شناسایی ۱۰۴ صنعت آلاینده در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۱۷۵

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از شناسایی ۱۰۴ صنعت آلاینده در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی سالاروند اظهار کرد: بر اساس آیین نامه اجرایی ماده ۲۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده و برگزاری جلسات صنایع آلاینده، فهرست صنایع آلاینده استان در سه ماهه سوم سال جاری، تعیین و جهت تایید نهایی به سازمان مرکزی ارسال شد.

وی افزود: در این راستا عملکرد زیست محیطی واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی به لحاظ آلایندگی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و واحدهای آلاینده به استناد نتایج آنالیز آزمایشگاهی و سایر مشخصه های مورد تاکید قانونگذار، جهت دریافت عوارض آلایندگی به سازمان امور مالیاتی معرفی می‌شوند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: براساس استناد نتایج آنالیز آزمایشگاهی در سه ماهه سوم سال ۱۴۰۲ تعداد ١٠۴ صنعت بعنوان صنعت آلاینده تایید و در کمیته عوارض آلایندگی سازمان حفاظت محیط زیست کشور بررسی شد که فهرست نهایی برای اخذ جرایم مربوطه به عنوان صنعت آلاینده به سازمان امور مالیاتی کشور معرفی خواهند شد.

سالاروند عنوان کرد: ٣٢ صنعت که در سه ماهه دوم جزو صنایع آلاینده بودند به دلیل رفع آلایندگی خود، از لیست صنایع آلاینده استان خارج شدند.

وی افزود: هرساله صنایعی که فاقد هرگونه آلایندگی باشد به عنوان صنعت سبز معرفی می‌شوند که در این راستا امسال شرکت پتروشیمی لرستان با اقدامات موثر خود، جزو سه صنعت برگزیده سبز کشور انتخاب شد و مورد تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز