خبرگزاری کار ایران

عملیاتی شدن پروژه‌های اضطراری رفع کمبود آب در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۹۰۱

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: پروژه های اضطراری رفع کمبود آب در ۳ شهرستان استان عملیاتی شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسین امامی در این خصوص افزود: پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها که در شهرستان‌های  گلبهار، نیشابور و طرقبه عملیاتی شده است  بین ۴۷ تا ۹۶ درصد است.

وی افزود: پروژه تامین آب گلبهار شامل حفر، تجهیز و جابجایی ۵  حلقه چاه ،اجرای ۵ کیلومتر خط انتقال و ساخت یک باب مخزن به ظرفیت ۵ هزار متر مکعب است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی، احیا و جابجایی ۱۰ حلقه چاه، خرید آب و اجرای خطوط جمع آوری چاه های داخل شهری به طول سه کیلومتر را مربوط به شهر خرو شهرستان نیشابور دانست و اظهار داشت: در شهر نیشابور هم باز تخصیص سه حلقه چاه فولاد نیشابور برای تامین آب، تکمیل مخزن ۱۰هزار مترمکعبی شماره دو، جداسازی پهنه فشاری و اجرای مدیریت فشار با اجرای خط ۹۰۰ میلیمتر در دست اقدام است.

وی گفت: جابجایی، تجهیز و احیای ۵ حلقه چاه،  اجرای ۶ کیلومتر خط انتقال،  احداث مخزن هزارمتر مکعبی جمع آوری، انجام مطالعات، پهنه بندی، مدیریت فشار و ساخت۴ هزار مترمکعب مخزن برای زون بندی شبکه توزیع در طرقبه هم  در راستای افزایش توان تولید در این شهر آغاز شده است.

امامی اعتبار مورد نیاز تکمیل این پروژه ها را سه هزار و ۱۰۰میلیارد ریال برآورد کرد که منجر به تولید آب به میزان ۴۷۵ لیتر برثانیه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز