خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

شورای نگهبان نقش بسیار مهمی در افزایش مشارکت در انتخابات دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۸۷۱

دبیراتحادیه انجمن‌های اسلامی استان گلستان گفت: شورای نگهبان نقش بسیار مهمی در افزایش مشارکت در انتخابات دارد.

محمدحسین علی اصغری در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد: شورای نگهبان باید فضا را رقابتی کند و اگر رقابتی نباشد انتخابات پرشور نمی‌شود. اگر مشارکت ضعیف باشد مجلس ضعیف خواهد شد و انتخابات با مشارکت پایین مشروعیت نظام سیاسی را هدف قرار می‌دهد.

وی افزود: انتظار داریم که شورای نگهبان برای افزایش مشارکت در انتخابات همه تلاش خود را انجام دهد و مجلس ضعیف قادر به حل مشکلات نخواهد بود و قطعاً مشکلات دیگری به جامعه اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: کاندیداهایی که تایید صلاحیت می‌شوند، باید امیدآفرینی کنند و قطعا این موضوع باعث افزایش مشارکت مردم در انتخابات خواهد شد. مردم این موضوع را بدانند که قهر کردن با صندوق‌های رای مشکلی را حل نخواهد کرد و قطعا سبب افزایش مشکلات نیز خواهد شد.

علی اصغری بیان کرد: در حال حاضر مردم برای شرکت در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری تمایل دارند ولی بستر مناسبی هنوز ایجاد نشده و دولت باید اقداماتی کند که مردم دلگرم و امیدوار باشند.

وی گفت: اگر مشارکت مردم در انتخابات بالا باشد امنیت کشور ارتقا پیدا می‌کند. مشارکت مردم در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری از موضوعات بسیار مهم است که در چند وقت اخیر هم مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید بسیاری داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز