خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

تا آخر سال ۱۳۰ همت به پروژه های نیمه کاره اختصاص می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۲۷۹

معاون رئیس جمهور گفت: برنامه ریزی کردیم برای سه ماه آخر سال ۱۳۰ همت به پروژه های نیمه کاره اختصاص یابد. به عنوان نمونه برای راه ۱۹ همت در نظر گرفته شده است.

 به گزارش ایلنا از رشت، داود منظور، معاون رییس جمهور در سفر یکروز خود به گیلان با همراهی استاندار، سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان و جمعی از مدیران و مسولان از پروژه در حال ساخت راه آهن رشت- کاسپین، بازدید کرد و در حاشیه این بازدید در مصاحبه خبری با اصخاب رسانه گفت: بخش عمده کار انجام شده و اینک به مرحله نهایی نزدیک هستیم. امیدواریم با اجرایی شدن تعهدات از سوی پیمانکاران طی دو ماه آینده شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

وی با بیان اینکه در استان طرح های زیرساختی به طور عمده مورد توجه است، گفت: یکی از دستاوردهای استان طرح های زیرساختی ریلی و جاده ای است. همچنین بهبود وضعیت آب و فاضلاب از کارهای مهم دولت است و امیدواریم تعهدات به موقع انجام شود.

وی افزود: برنامه ریزی کردیم برای سه ماه آخر سال ۱۳۰ همت به پروژه های نیمه کاره اختصاص یابد. به عنوان نمونه برای راه ۱۹ همت در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تلاش می شود ۹۵۰ طرح و پروژه نیمه کاره تا پایان سال تکمیل و به اتمام برسد، گفت: راه اهن رشت- کاسپین علاوه برمنابع داخلی از فایناس روسیه نیز بهره مند می شود، که امیدواریم هرچه زودتر  توسط استانداری و راه و شهر سازی قرارداد نهایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز