خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

ناکامی سوداگر مرگ برای انتقال محموله تریاک در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۱۹۸

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری یک نفر سوادگر مرگ و کشف بیش از 19 کیلو مواد افیونی از نوع تریاک در عملیات مقتدرانه پلیس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار علی ابراهیمی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از حمل و جابه جایی محموله‌ای مواد افیونی توسط یک نفر قاچاقچی به وسیله یک دستگاه خودروی پراید از مرزهای شرقی به سمت استان قزوین مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل یکی از محورهای مواصلاتی در شهرستان تاکستان، سرانجام خودروی پراید حامل مواد مخدر را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت کنترل و رصد خود قرار دادند.

 وی عنوان کرد: در نهایت در یک عملیات هماهنگ و منسجم پلیسی، خودرو یحامل مواد افیونی توقیف و در بررسی دقیق از آن، تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود کشف شد.

 ابراهیمی با اشاره به توقیف خودروی حامل مواد مخدر و دستگیری یک نفر سوداگر مرگ در عملیات ماموران پلیس این فرماندهی افزود: ماموران انتظامی شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و هرگز اجازه نخواهند داد مخلان آرامش عمومی به اهداف شوم خود برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز