خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم نامه همکاری بین آبفا آذربایجان غربی و شهرک‌های صنعتی استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۰۱۷

در راستای انتقال تجربیات، تسهیل همکاری، مشارکت در انجام مسئولیت های فنی و اجتماعی، تفاهم نامه همکاری بین شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و شرکت شهرک‌های صنعتی استان امضا شد.

به گزارش ایلنا، محمد اشرفی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در حاشیه امضای این تفاهم نامه، پساب حاصل از تصفیه فاضلاب را یکی از منابع مهم و استراتژیک برای توسعه پایدار در کشور عنوان و بر استفاده از ظرفیت‌های بالقوه استان برای رفع مشکلات و بهبود شرایط خدمت رسانی به مردم در حوزه آب و فاضلاب تاکید کرد.

اشرفی گفت: توسعه متوازن و پایدار، مرهون توجه به استفاده صحیح از دارایی و منابع در دسترس است و یکی از این منابع مهم و استراتژیک که شرکت های آب و فاضلاب در اختیار دارند، پساب خروجی تصفیه خانه های فاضلاب است.

 وی افزود: استفاده مجدد از پساب می تواند ضمن صیانت از منابع آب، با رشد و توسعه پایدار در صنعت و کشاورزی همراه باشد.

اشرفی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی مطابق قوانین و مقررات بالادستی، از مشارکت بخش خصوصی در ایجاد، توسعه و بهره برداری از تأسیسات فاضلاب استقبال می‌کند.

اشرفی اظهار کرد: مطابق بند «ع» تبصره 8 قانون بودجه سال 1402 و شرایط اقلیمی موجود، صنعت ناگزیر به استفاده از پساب به عنوان منبع پایدار و جایگزین منابع آب شیرین است.

در ادامه، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از شرکت های دانش بنیان مستقر در مجموعه شهرک صنعتی ارومیه بازدید و خدمات قابل ارائه توسط آنها را مورد ارزیابی قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز