خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان:

امسال ۲۰۳ هکتار به اراضی شهرک‌های صنعتی اضافه شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۲۹۲

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: امسال ۲۰۳ هکتار به اراضی شهرک‌های صنعتی اضافه و ۱۲۶ هکتار دیگر از اراضی آزاد شد.

به گزارش ایلنا، فرزاد محمدی امروز دوشنبه در آیین هم‌اندیشی صنعتگران منطقه ویژه اقتصادی لرستان در شهرستان ازنا با بیان ۲میلیون و ۳۰۰ هزار دلار سرمایه گذاری خارجی امسال برای نخستین بار در شهرک های استان جذب شده است، اظهار داشت: امسال ۱۷۵ قراداد به ارزش سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد ریال در شهرک های صنعتی استان منعقد شده است.

وی با اشاره به انعقاد هفت قرارداد واحد فروسیلیس منگنز تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون برای ایجاد ۵۸ واحد با اشتغال یک هزار و ۱۸۵ نفر در شهرک های صنعتی لرستان سه هزار و ۷۴۲ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته و ۱۴۷ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش نیز به ۱۷ واحد تزریق شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان بیان کرد: ۲ نمایشگاه توانمندی های صادراتی لرستان سال گذشته برگزار و در این راستا ۲۰ میلیارد ریال در راستای حمایت مالی از ۳۰۶ واحد صنعتی هزینه شد.

محمدی با اشاره به هزینه ۱۶۰ میلیارد ریالی برای حصار حراستی مجموعه منطقه ویژه اقتصادی ازنا ادامه داد: بودجه شهرک های استان نسبت به سال گذشته ۱۰ برابر و ۷۲ مگاوات برق نیز به زیرساخت های این مناطق اضافه شده است.

وی با بیان اینکه هشت شهرک و ناحیه صنعتی لرستان گازرسانی شده است اظهار داشت: با تکمیل هفت طرح اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی، سال آینده ۴۸۱ نفر به ظرفیت اشتغال این مجموعه اضافه می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان افزود: انتظار می رود ۳۵۰ هکتار اراضی ملی به منطقه ویژه اقتصادی ازنا اضافه شود که در این راستا تسریع در احداث خط و شبکه برق فاز توسعه، واگذاری عرصه ملی جهت ایجاد ناحیه صنعتی مومن آباد و اخذ مصوبه شورای برنامه‌ریزی ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز