خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار فارس:

نارضایتی‌های مردم رصد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۷۳۵

فروکش کردن ۶۱ درصد از نارضایتی‌هایی که منجر به تجمع شده بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس معتقد است تلاش شده نارضایتی‌های مردم رصد و برای کاهش، کنترل و رفع آن کار انجام شود.

به گزارش ایلنا، اسماعیل قزل‌سفلی در حاشیه جام رویداد رسانه فارس در جمع خبرنگاران  گفت: در حال حاضر 61 درصد از نارضایتی‌هایی که منجر به تجمع شده بود، فروکش کرده است.

وی عنوان کرد: دولت تلاش کرده در یک گفتمان سه ضلعی مردم گرایی، برخورد با فساد و عدالت طلبی کار خود را در حوزه‌های مختلف پیگیری کند که متاسفانه به این گفتمان در رده‌های میانی به خوبی پرداخته نشده است.

قزل‌سفلی با بیان اینکه امروز با یک چالش ذهنی بر عینی مواجه هستیم که انتظار است رسانه‌ها برای غلبه مردم بر چالش‌های ذهنی کمک کنند؛ اظهار داشت: رسانه‌ها بهتری روایتگر حقایق و تبیین‌کننده آن هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به خوبی در مسئله اختلال در چرخه سوخت‌رسانی به رغم عملیاتی که انجام شد، ورود و کمک کردند. اگرچه دشمن به لحاظ فنی شبکه سوخت‌رسانی را در دست گرفته بود، اما این بار نتوانستند بر روایت مسلط رسانه‌های داخلی و همراهی مردم ایران غلبه کنند.

وی تاکید کرد: اگرچه حجم عملیات آن‌ها در سال 1400 تا سه روز به طول انجامید، اما امسال با کمک رسانه‌ها در همان لحظات اولیه رفع نقص فنی ایجاد شده، آغاز شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: در نیمه دوم سال 1400 و با شروع به کار دولت سیزدهم، ناترازی در انرژی موجب شده بود تا با قطعی برق در بخش خانگی مواجه شویم و اجازه وارد کردن واکسن کرونا را هم نمی‌دادند و همه چیز را به برجام و FATF گره زده بودیم، اما باز رسانه‌ها کمک کردند و پرچمداری آن‌ها در کنار صبوری مردم، موجب شد تا دولت از این چالش‌ها عبور دهد.

وی با تصریح بر این نکته که روایت حقایق انقلاب اسلامی با پشتوانه هفت هزار ساله با آمریکای چند صد ساله قابل مقایسه نیست، گفت: نقش رسانه‌ها به عنوان سفیران آگاهی بخش و افسران جبهه مقابله با دشمن در جنگ نرم بر کسی پوشیده نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز