خبرگزاری کار ایران

ضرب الاجل استاندار گیلان برای اتمام پروژه آزادراه رشت _قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۶۱۹

استاندار گیلان با انتقاد از عملکرد ضعیف در اجرای پروژه ۸کیلومتر باقیمانده آزاد راه رشت _قزوین توسط پیمانکار گفت: اتمام پروژه باقیمانده رشت _قزوین در محدوده رودبار جزو مطالبات مردم است.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی ظهر شنبه در جلسه پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری به استان گیلان اظهار کرد: اجرای مصوبات دور اول سفر دور رئیس جمهور به گیلان که برخاسته از نیازها و مطالبات مردم بوده باید به جد پیگیری شود.

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف در اجرای پروژه ۸ کیلومتر باقیمانده آزاد راه رشت _قزوین توسط پیمانکار افزود: اتمام پروژه باقیمانده رشت _قزوین در محدوده رودبار جزو مطالبات جدی مردم است و باید تا پایان سال به بهره برداری برسد.

استاندار گیلان با بیان اینکه حق شکایت از پیمانکار آزاد راه برای کوتاهی در اجرای پروژه محفوظ است، گفت: در صورت عدم اتمام ۸ کیلومتر باقیمانده آزاد راه رشت - قزوین در موعد مقرر از پیمانکار و دستگاه اجرایی شاکی خواهم شد و پیگیری لازم در این ارتباط انجام می‌شود.

عباسی با بیان اینکه برخی از پروژه‌ها در استان مانند آزاده راه رشت - قزوین و راه‌آهن رشت - کاسپین از سال‌های گذشته متوقف شده بود، اضافه کرد: اتمام این پروژه‌ها در اولویت اصلی گیلان و مصوبات سفر رئیس‌جمهوری قرار دارد.

انتقاد از برخی سیاه نمایی‌ها در گیلان

وی با انتقاد از برخی سیاه نمایی‌ها در گیلان و تضعیف عملکرد و اقدامات انجام شده دولت در استان افزود: رئیس جمهور هر زمانی که به استان سفر کند، پروژه‌ها و اقدامات خوبی انجام شده و عملکرد برای ارائه داریم اما پیشنهاد آن بود که برای بهره برداری یکی از پروژه‌های بزرگ استان، راه‌آهن رشت - کاسپین حضور داشته باشد.

استاندار گیلان با بیان اینکه آزادراه رشت - قزوین باید امسال به بهره‌برداری برسد، گفت: اعتبارات مربوط به این آزادراه و نیز راه‌آهن رشت - کاسپین به طور کامل تعیین و تخصیص یافته بنابراین بهانه‌ای برای کم‌کاری در اتمام این پروژه‌ها وجود ندارد و هیچ عذری هم پذیرفته نیست.

عباسی، برخی نظرات مطرح شده توسط برخی شورای شهر رشت را در خصوص پسماند غیرکارشناسی خواند و اضافه کرد: در حوزه پسماند و کاهش کانون آلودگی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه شورای شهر و تضعیف کنندگان دستگاه‌های اجرایی، عملکرد خود را در حوزه پسماند ارائه دهند، افزود: این افراد آیا توانسته‌اند برای رفع آلودگی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود اقدام مؤثری انجام دهند؟!

استاندار گیلان با بیان اینکه محل دفن زباله در منطقه سراوان رشت بیش از ۴۰ سال رها شده بود، گفت: روند بهسازی و ساماندهی پسماند سروان بعد از ۴ دهه غفلت در حال انجام است.

عباسی با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصدی پروژه ساماندهی و بهسازی محل دفن زباله در سراوان رشت بیان کرد: بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه اختصاص یافته و کارها به صورت علمی و دانش پایه پیش می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز