خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور در گرگان:

گلستان در زمینه فیبرنوری اولین استان هوشمند کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۱۹۰

رئیس جمهورگفت: در بحث ارتباطات، با کاری که در استان گلستان در زمینه فیبرنوری انجام شده، می‌توانیم بگوییم که گلستان، اولین استان هوشمند کشور است.

به گزارش ایلنای گلستان، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در مصلای گرگان در جمع مردم استان گلستان اظهار کرد: برنامه‌های دولت استفاده از همه ظرفیت‌ها است. در استان گلستان ظرفیت گردشگری بسیار خوبی است. خلیج گرگان یک فرصت است برای منطقه و این ظرفیت باید حفظ و بهره برداری شود.

وی گفت: جزیره آشوراده یک فرصت است که سال‌ها رها شده بود و امروز احیا شده است و می‌توان ایجاد اشتغال کرد.

وی ادامه داد: در ارتباط با پتروشیمی، وزیر نفت مامور شدند با همکاری هلدینگ خلیج فارس آن را فعال کند. گام‌هایی هم برداشته شد.

رئیس جمهور افزود: برای رفع تنش‌های آبی در استان، گام‌های خوبی برداشته شد. در سد نرماب در مدت ۱۵ سال میزانی که هزینه شده بود، در این ۲ سال دولت سیزدهم هزینه کردیم و بیش از این هم هزینه می‌کنیم تا هر چه زودتر به بهره برداری برسد و مشکل آب منطقه را برطرف کند. این هم با سرعت درحال انجام است.

وی با بیان اینکه آبرسانی اولویت کشور است، گفت: در ابتدای دولت، آبرسانی به ۱۰ هزار روستا را برنامه ریزی کردیم و اکنون ۳ هزار و ۶۰۰ روستا تا حل شده و در ادامه بقیه حتما حل خواهد شد.

وی افزود: در بحث ارتباطات، با کاری که در استان گلستان در زمینه فیبرنوری انجام شده، می‌توانیم بگوییم که گلستان، اولین استان هوشمند کشور است.

رئیس جمهور اضافه کرد: ۴۵۰۰ میلیارد تومان اصلاح راه‌های مواصلاتی در استان انجام شد. ۲۶۰۰ مسکن تحویل شد و امروز هم ۳۶۰۰ تحویل می‌شود. درحال حاضر ۴۱ هزار مسکن در استان در حال ساخت است.

رئیسی در ادامه با تاکید براینکه باید، روابط سالم در ادارات برقرار شود تاکید کرد: کوچکترین فساد اداری در این دولت به هیچ عنوان قابل تحمل نیست.

وی گفت: مردم وقتی به اداره یا سازمانی مراجعه می‌کنند باید احساس کنند که مشکلات شان حل می‌شود و در عمل هم باید بشود.

رئیس جمهور افزود: اگر دشمنان بخواهند فساد نمایی کنند، در دولت، برنامه و بنا فساد زدایی است. بنا داریم هر جا و نقطه و بستری از فساد ببینیم، مرتفع کنیم و اجازه ندهیم کوچکترین فسادی در سازمان‌های اداری لانه کند.

وی  اضافه کرد: دشمن، امید مردم و جوانان را نشانه گرفته است و می‌خواهد امید‌ها را به یاس تبدیل کند.اما امروز کار ما در دولت، امیدآفرینی است و با این حرکت دشمن را مایوس خواهیم کرد. آینده بسیار روشن و تابناک است و تلاش می‌شود به همه وعده‌هایی که داده شده عمل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز