خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری هرمزگان خبر داد؛

کشف ۱۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۴۹۰

رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف ۱۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف یک فروند شناور و یک عدد مشک ماری حاوی ۱۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس خبر داد. 

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: به دستور مقام قضایی، مأموران مرزبانانی استان هرمزگان در شهرستان های بندرعباس و میناب، پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در این دو شهرستان، بلافاصله با اعزام گشت های دریایی به محل های مورد نظر، عملیات هایی را برای مقابله با قاچاقچیان طراحی و اجرا نمودند. 

قهرمانی در ادامه افزود: خوشبختانه با اجرای این عملیات های موفق، مأموران مرزبانانی پس از گشت زنی در مناطق مورد نظر، موفق به توقیف یک فروند شناور و یک عدد مشک ماری متعلق به قاچاقچیان شدند.

 رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین تصریح کرد: در نتیجه اقدامات مأموران در مجموع ۱۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۴۱میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

وی خاطر نشان کرد: سوخت‌های کشف شده طبق روال قانونی با دستور قضایی تحویل شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی شده و وارد چرخه توزیع قانونی می شود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با اشاره به دستگیری ۴ متهم در این رابطه، تأکید کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان به هیچ وجه اجازه نخواهد داد، عده‌ای سودجو با تاراج سرمایه های ملی، منافع کشور را به خطر بیندازند و به همین منظور با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان در زمین و دریا مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز