خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا خبر داد:

دستگیری اعضای یک باند سازمان‌یافته قاچاق سوخت

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۴۲۷

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از انهدام یک شبکه سازمان‌یافته قاچاق سوخت و کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق از این باند خبرداد و گفت: متهمان این پرونده به ۸ هزار ۶۵۰ میلیارد تومان قاچاق سوخت محکوم شده‌اند.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی با بیان این که با ارجاع یک فقره پرونده قاچاق سوخت توسط یک شرکت صنعتی در استان تهران، موضوع در دستور کار اداره ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار داده شد، عنوان کرد: با اقدامات کامل اطلاعاتی و عملیاتی صورت‌گرفته، اعضای این باند که در قالب یک شرکت صنعتی فعالیت داشتند، شناسایی شدند و مقدار ۳ میلیون لیتر فرآورده‌های سوختی یارانه‌ای از محل شرکت مذکور، گمرک کاوه و مرز دوغارون کشف شد. 

وی با اشاره به دستگیری ۲۰ نفر از متهمان این پرونده از جمله اعضای هیات مدیره این شرکت و دیگر افراد مرتبط در این موضوع ، بیان کرد: با بررسی ابعاد پنهان پرونده و مراودات مالی و تجاری متهمان و اسناد و مدارک موجود مشخص شد که این شرکت در سال‌های اخیر حدود ۱۲۰ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی را به خارج از کشور قاچاق کرده است. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در پایان با اشاره به این که متهمان این پرونده براساس رای قطعی به پرداخت مبلغ ۸ هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان محکوم شده‌اند، اظهارداشت: کلیه اموال منقول و غیرمنقول متهمان و حساب‌های بانکی متهمان شناسایی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز