خبرگزاری کار ایران

عضو مجلس خبرگان رهبری:

انتقال آب و اشتغال، مطالبه اصلی مردم ایذه و دزپارت است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۴۸۵

در جریان سفر عضو مجلس خبرگان رهبری به بخش‌های شمال شرق استان خوزستان و دیدار با مردم و مسئولین، چالش‌ها و مشکلات منطقه را طی تماس تلفنی با رئیس جمهور مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، آیت الله عباس کعبی در جریان سفر خود به شهرهای ایذه و دهدز و در جریان تشکیل جلسه با برخی از مدیران و کارآفرینان شهرستان، ضمن گفت‌وگو و دریافت گزارشی از  بیکاری مردم در این دو شهرستان، موضوعات و چالش‌های جاری این دو شهر را طی تماس تلفنی با رئیس جمهوری مطرح کرد.

او در بخشی از این گفت‌وگو تصریح کرد: با توجه به سفرهای آخر هفته به استان خوزستان، در فرصت به دست آمده سفری به شهرستان‌های ایذه و دزپارت داشته‌ام که در این سفر گفت‌وگوهایی با شورای تامین، اداری و برخی از کارآفرینان صورت گرفت.

او افزود: پیشنهاد سفر رئیس جمهور، نشست با شورای تامین در تهران، انتقال آب شرب و کشاورزی به ایذه و دزپارت، موضوع راه اندازی کارخانه فولاد در ایذه، از جمله مسائل و موضوعات مهم مردم ایذه و دهدز است که امیدوارند در اولویت قرار بگیرند. 

آیت الله کعبی ادامه داد: در بحث آب و انتقال از سد کارون ۳ که در سفر اخیر شما نیز مصوب شده، توفیقی حاصل نشده است، کمااینکه شرایط شهرستان ایذه به گونه‌ای است که باید مطالبات مردم این شهرستان در اولویت پیگیری قرار بگیرند.

در پایان این گفتگوی تلفنی، رئیس جمهور گفتند: موضوع پیگیری و نشست به منظور بررسی مشکلات و مطالبات مردم ایذه و دزپارت را به محسن منصوری معاون اجرایی ابلاغ داشته تا بزودی در دستور کار قرار بگیرند. 

انتهای پیام/
احسان اسکندری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز