خبرگزاری کار ایران

در کنفرانس خبری مطرح شد؛

بازی با تیم هایی مثل نساجی شرایط خاصی را می‌طلبد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۷۹۴

مربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: تیم ما با توجه به کسب نتایج دلخواه همچنان به تمرینات سخت و فشرده برای ادامه رقابت های لیگ برتر ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهرداد کریمیان با توجه به محرومیت سعید دقیقی سرمربی تیم شمس آذر قزوین در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر تیم نساجی مازندران به خبرنگاران گفت: امروز خوشحال هستیم که پس از مدت‌ها توانستیم طلسم بردن در خانه را بشکنیم و به نخستین برد خانگی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: تیم ما از فردا با برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده، از سوی سرمربی تیم که تاکنون شرایط مطلوبی را نیز برای حضور در لیگ برتر فراهم کرده است، تمرینات خود را برای رویارویی با تیم سخت کوش صنعت نفت آبادان آغاز خواهد کرد تا با پیروزی در این دیدار بتوانیم جایگاه تیم را در جدول ارتقا ببخشیم.

کریمیان با اشاره به دیدار امروز در برابر نساجی، اظهار کرد: بازی کردن با تیم هایی مثل نساجی شرایط خاصی را می طلبد ضمن آنکه بازی پرفشاری داشتیم چرا که حریف یک تیم با کیفیت بود.

مربی تیم شمس آذر قزوین خاطرنشان کرد: شاید اگر فشار رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نبود، امروز جایگاه تیم نساجی در جدول رقابت های لیگ برتر خیلی بهتر از اینها بود اما با این حال تیم ما امروز توانست هر سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند و در هر ۲ نیمه نیز مالکیت و حاکمیت بازی نیز در اختیار ما قرار داشت.

کریمیان ادامه داد: موقعیت و شرایط بازی طوری بود که بایستی جایگاه تیم را در جدول حفظ می کردیم، هرچند تیم میهمان هم چند موقعیت گلزنی داشت، اما در نهایت پیروز این دیدار شمس آذر قزوین بود.

تیم نساجی مازندران در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال و از دیدار عقب افتاده هفته پنجم عصر پنجشنبه میهمان تیم شمس آذر قزوین بود که در پایان با نتیجه ۲ بر یک این دیدار را به میزبان خود واگذار کرد.

تیم شمس آذر قزوین در ادامه مسابقات لیگ برتر و از هفته سیزدهم این رقابت ها ۲۸ آذر ماه جاری و از ساعت ۱۵ پذیرای تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود و تیم نساجی نیز در همین روز و از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه میهمان استقلال تهران است.

تیم شمس آذر قزوین با نخستین برد خانگی خود از ۱۲ دیدارش با کسب ۱۶ امتیاز در رتبه نهم جدول رقابت های لیگ برتر قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز