خبرگزاری کار ایران

در کنفرانس خبری مطرح شد؛

تیم فوتبال نساجی در شرایط خوبی قرار ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۷۹۱

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تیم ما در شرایط خوبی قرار ندارد و امیدواریم با آوردن بازیکنان مورد نیاز، بتوانیم شرایط تیم خود را ارتقاء ببخشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی رحمتی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری بعد از بازی با تیم شمس آذر قزوین و در جمع خبرنگاران تاکید کرد: پیش از این دیدار به بازیکنانمان در خصوص ایجاد موقعیت‌های گل از سوی تیم قزوینی تذکرات لازم را داده بودم اما باز هم بر اثر همین اشتباه گل خوردیم.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان تعویضی از تیم‌های پایه بودند، تاکید کرد: این در حالی بود که بازیکنان تعویضی شمس آذر قزوین همگی افرادی بودند که در لیگ برتر بازی کرده بودند.

سرمربی تیم نساجی با انتقاد از زمان بازی، تصریح کرد: ساعت این دیدار با توجه به برودت هوا اصلا خوب نبود، در حالی که می توانستند کمی زودتر و وقتی که هوا بهتر بود، دیدار را برگزار کنند.

رحمتی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به اینکه اولین موقعیت گل را تیم نساجی در این بازی خلق کرد، می‌توانستیم در ادامه چهار تا پنج گل هم به ثمر برسانیم اما شانس با ما یار نبود و پاس های برگشتی ما منجر به ۲ گل حریف شد.

وی یادآور شد: تیم نساجی در برخی از پست‌های خود نیازمند بازیکنان جدید است تا بتوانیم در ادامه امتیازهای از دست رفته را به دست بیاوریم، این در حالی است که با توجه به شرایط جدول اگر بتوانیم در ۲ دیدار آینده به نتایج دلخواه برسیم شرایط مان در جدول لیگ نیز بهبود خواهد یافت.

تیم نساجی مازندران در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و از دیدار عقب افتاده هفته پنجم عصر پنجشنبه میهمان تیم شمس آذر قزوین بود که در پایان با نتیجه ۲ بر یک این دیدار را به میزبان خود واگذار کرد.

تیم شمس آذر قزوین در ادامه مسابقات لیگ برتر و از هفته سیزدهم این رقابت‌ها ۲۸ آذر ماه جاری و از ساعت ۱۵ پذیرای تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود و تیم نساجی نیز در همین روز و از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه میهمان استقلال تهران است.

تیم شمس آذر قزوین با نخستین برد خانگی خود از ۱۲ دیدارش با کسب ۱۶ امتیاز در رتبه نهم جدول رقابت های لیگ برتر قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز