خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان تاکید کرد؛

ایجاد مشوق‌های لازم جهت نوسازی بافت‌های فرسوده شهری استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۹۰۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر لزوم ایجاد مشوق‌های لازم جهت نوسازی بافت‌های فرسوده شهری در استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، احمدرضا دالوند در سی‌ و‌ چهارمین جلسه قرارگاه نهضت ملی مسکن که به ریاست دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی به منظور بررسی عملکرد و مشکلات پیش‌روی اجرای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وضعیت توپوگرافی و کشاورزی اراضی منطقه تامین زمین یکی از مهمترین مشکلات طرح نهضت ملی استان است که در این جلسه به صورت شهر به شهر مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با استفاده از اراضی مستعد سایر دستگاه‌ها طی هفته جاری از طریق برگزاری جلسات اراضی مورد نیاز تامین و در اختیار اجرای طرح قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره تسهیلات خودمالکی طرح نهضت ملی مسکن،خاطر نشان کرد: با تاکید رئیس جمهور بانک‌هایی که در پرداخت تسهیلات خودمالکی به متقاضیان استفاده از طرح امتناء می‌کنند برابر مقررات برخورد خواهد شد. 

وی به ایجاد مشوق‌های لازم جهت نوسازی بافت‌های فرسوده شهری توسط شهرداری‌ها تاکید کرد و افزود: بسته‌ها تشویقی با قید فوریت در جلسات و مراجع قانونی مصوب می‌شود تا مالکین بتوانند به راحتی املاک خود در محدوده‌های بافت فرسوده را نوسازی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز