خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار:

مردم 23 استان در پرونده شرکت رضایت خودروی طراوت نوین درگیر هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۷۵۷

تصمیم برای آزادی تحت‌الحفظ باید پخته و هوشمندانه باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: حجم بالای پرونده نیازمند دقت و زمان است؛ چرا که این پرونده حجم جمعیت قابل توجهی را دربرمی‌گیرد و حتی تا 23 استان مطرح شده که اهالی آن در این شرکت سرمایه‌گذاری کرده‌اند و حساسیت کار بالا است، باید درست تبیین شود و اعتمادزایی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس کاظمی در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران استان درباره شرکت خودرویی "رضایت خودرو طراوت نوین" گفت: در پرونده غفاری احقاق حداکثری حقوق مالباختگان و تضمین حفاظت و تضمین حقوق آن‌ها عزم جدی مدیریت استان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ادامه داد: دستگاه قضایی استان با تمام ظرفیت به میدان آمده و ما هم در کنار آن‌ها هستیم تا روندها تسریع شود.

وی اضافه کرد: در این پرونده اشکالاتی هم وجود دارد؛ میزان دارایی‌ها و املاک و همچنین تعداد سرمایه‌گذاران باید دقیق احصاء شود، فرآیندهای پرداخت به این شناسایی‌ها وابسته است .

این مسئول ادامه داد: درحال حاضر دستگاه قضایی به ارزیابی و کارشناسی این دو حوزه و همچنین نسبت سودی که در در این سال‌ها پرداخت شده، متمرکز شده است و این روند با توجه به حجم بالا زمان می‌برد.

برای آزادی مدیر شرکت رضایت خودرو باید نگاه هوشمندانه گرفت

کاظمی درباره مطالبی که درخصوص مخالفت استاندار با آزادی تحت‌الحفظ مدیر این شرکت خودرویی مطرح است، گفت: تلاش مجموعه مدیریت استان برای حل این پرونده است و موضوع مخالفت و موافقت مطرح نیست؛ این مسایل مواردی است که در رسانه‌ها در راستای تاثیرگذاری بر افکار عمومی مطرح می‌شود.

وی با تاکید بر ورود کارشناسانه به مساله عنوان کرد: ایده‌ای برای مدیریت پرونده طرح می‌شود و نگاه‌هایی وجود دارد که این ایده در حوزه اجرا پخته شود و به هیچ عنوان نگاه مخالفت و نفی نیست؛ بلکه تصمیم‌گیری پخته، هوشمندانه و آینده‌نگارانه است.

در پرونده غفاری موضوع مخالفت برای روند پرونده مطرح نیست

کاظمی ادامه داد: ما در سطح کشور تجربه‌هایی مانند شهرام جزایری داشتیم و معلوم است که مدیریت دستگاه قضا، امنیتی و اجرایی معطوف به این خواهد شد که تصمیمی که برای اجرا گرفته می‌شود پخته و آینده‌نگرانه باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین بیان کرد: البته در فضاهای رسمی این مطلب منتشر نشده که مخالفت وجود دارد و صفحه‌های فیک که بدون اسم و رسم و برای موج سواری اخبار منتشر می‌کنند و موضع مخالفت مطرح نیست.

روند قضایی پرونده غفاری توسط بازپرس رونده اطلاع‌رسانی می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ادامه داد: عزم و اراده مدیران دستگاه قضایی و بازپرس پرونده براین است که با اطلاع رسانی دقیق و مناسب و نه به صورت هیجانی و واکنشی که هزینه‌زا است و باعث ایجاد شبهه جدید می‌شود، فعالیت رسانه‌ای موثر داشته باشند تا سوالات و شبهه‌ها اطلاع رسانی شود.

کاظمی گفت: این شرکت در حوزه پیش فروش خودرو اجازه فعالیت نداشته اما مجوزهای دیگری مانند نمایشگاه اتوکبیل داشته و شرکت تعاونی رضایت خودرو را داشته اما بازپرس پرونده در ادامه ابعاد حقوقی و قضایی پرونده را اطلاعرسانی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز