خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهور در گرگان:

در جریان فساد ارزی چای دولت با عوامل دخیل برخورد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۱۲۷

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم از همان ابتدا بصورت قوی و محکم در مسیر مبارزه با فساد حرکت کرده و در جریان اخیر چای هم بدون هیچونه اغماضی با عوامل دخیل در این فساد برخورد شده است.

به گزارش ایلنای گلستان، سید محمد حسینی در آیین اختتامیه آموزش سواد رسانه‌ای و توانمندسازی مجازی محلات گرگان گفت: دشمنان تلاش می‌کنند از طریق شبهه افکنی ذهنیت مردم ما را منحرف کنند و ضعف سواد رسانه‌ای آسیب‌های جدی به جامعه وارد خواهد کرد.

وی ادامه داد: بالا بردن سواد رسانه‌ای برای همه گروه‌های جامعه از ضروریات مهم است. ضعف در سواد رسانه‌ای آسیب‌های جدی را به جامعه وارد خواهد کرد و دشمن با سرمایه گذاری هنگفت تلاش می‌کند رسانه‌ها را در کنترل خود دربیاورد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جریان اخیر در فساد ارزی چای تاکید کرد: دولت سیزدهم از همان ابتدا بصورت قوی و محکم در مسیر مبارزه با فساد حرکت کرده و در جریان اخیر هم بدون هیچونه اغماضی با عوامل دخیل در این فساد برخورد شده است.

وی انتخابات آخر سال مجلس شورای اسلامی را بسیار مهم قلمداد کرد و گفت: با توجه به جایگاه والای مجلس مردم باید با مسوولیت پذیری اجتماعی در این انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز