خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری فارس خبرداد؛

انهدام تیم پشتیبانی سایت قمار و شرط بندی در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۱۱۲

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: با دستگیری چهار نفر از اعضای تیم پشتیبانی سایت‌های قمار و شرط‌بندی در شیراز یکی از اصلی‌ترین شریان‌های مالی و شبکه‌های پولشویی در قالب شرط‌بندی‌های اینترنتی که برآورد اولیه از عایدی اعضای شبکه مذکور در راه اندازی و هدایت درگاه یاد شده بالغ بر ۸۰ هزار میلیارد ریال برآورد شده منهدم شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی روز شنبه با تقدیر از هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی و دستگیری چهار نفر از اعضای تیم پشتیبانی سایت‌های قمار و شرط‌بندی در شیراز گفت: تاکنون ۳۲۰ هزار میلیارد ریال گردش ریالی و ۱۸ میلیون دلار واریزی رمز ارزی کاربران کشف و با تحقیقات قضایی صورت گرفته ۳۵ هزار حساب اجاره‌ای بانکی مرتبط با این سایت‌ها نیز شناسایی و مسدود شده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ درگاه پرداخت موسوم به "پرداخت می" با دستور قضایی مسدود شده است، افزود: بازداشت‌شدگان هم اکنون با اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور و پولشویی در بازداشت به‌سر می‌برند و با توجه به اهمیت موضوع تحقیقات پرونده در قالب مدیریت پرونده‌ای مهم با نظارت معاون دادستان عمومی و انقلاب و سرپرست دادسرای انقلاب اسلامی شیراز و توسط بازپرس ویژه جرایم امنیتی شیراز و اداره کل اطلاعات استان فارس ادامه دارد.

وی تصریح کرد: جنبه گوناگون پرونده همچنان در حال بررسی کارشناسی و تحقیقات قضایی است و امکان شناسایی ابعاد جدید در این پرونده وجود دارد.

موسوی خاطر نشان کرد: طبق نظرات اولیه کارشناسی عایدی اعضای شبکه مذکور در راه اندازی و هدایت درگاه یاد شده بالغ بر ۸۰ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز