خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی:

جشنواره میراث فرهنگی فرصتی بزرگ برای شناخت داشته‌های تاریخی کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۱۴۰

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: جشنواره چند رسانه‌ای میراث فرهنگی فرصت بزرگی است تا به پیشینه و داشته‌های تاریخی خودمان پی ببریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مراسم افتتاح دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی شامگاه چهارشنبه در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی‌ (ره) قزوین برگزار شد.

علی دارابی در این مراسم گفت: کشور ما با هفت هزار سال تاریخ، آثار تاریخی و فرهنگی بسیاری داریم، اگر هر کشوری یکی از این آثار را داشته باشد به آن افتخار می‌کند.

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: عظمت ایران و ایرانی به میزانی است که در همه جا به ایرانی و فرهنگ و هنر ایرانی احترام می‌گذارند.

معاون میراث فرهنگی بیان کرد: جشنواره فرصتی برای رقابت سالم و سازنده برای خالقان اثر، هنرمندان و نویسندگان و الگوی خوبی از تولیدات استاندارد را پیش پای ما می‌گذارد.

دارابی اضافه کرد: دوهزار اثر به دبیرخانه دومین دوره جشنواره ارسال و توسط 50 دارو ممتار کشور ارزیابی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: جشنواره از امروز آغاز شده و کارگاه‌ها و برنامه‌های جانبی آن فردا هم ادامه خواهد داشت و اختتامیه آن روز جمعه برگزار می‌شود.

دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی هشتم تا دهم آذر ماه به میزبانی قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز