خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم گل گهر سیرجان:

اگر کمک داور ویدیویی در ورزشگاه‌ها بود خیلی از مشکلات حل می‌شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۶۱۶

سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: وجود VAR (کمک داور ویدیویی) به داوری بهتر و کسب امتیاز تیم‌ها کمک شایانی می‌کند که فقدان آن در لیگ برتر ایران بیش از پیش احساس می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مارینوس اوزونیدیس روز شنبه در کنفرانس خبری بعد از بازی تیم خود برابر شمس آذر قزوین، اظهار کرد: معمولا داوری ها و تصمیمات سرنوشت ساز در این دوره از لیگ بر ضد تیم ما بوده است، اگر کمک داور ویدیویی در ورزشگاه ها بود خیلی از مشکلات ما حل می‌شد. وجود این امکانات برای همه تیم های فوتبال ایران شایسته و ضروری است.

‌ وی با اشاره به اینکه داوران باید تصمیمات درست بگیرند، چرا که اختلاف بین یک تا سه امتیاز یک بازی می تواند بسیار در روند ادامه رقابت های یک تیم موثر و تاثیرگذار باشد، تاکید کرد: برای همین منظور بهتر بود تا قبل از آغاز رقابت های لیگ برتر، ورزشگاه ها به کمک داور ویدیویی مجهز می شدند.

اوزونیدیس ادامه داد: امروز آن تیمی که شایسته کسب پیروزی بود، تیم ما بود هرچند در ابتدای بازی یک گل خیلی راحت را از تیم حریف دریافت کردیم اما بعد از آن کنترل بازی را در اختیار گرفتیم و بعد از گل تساوی، حتی شانس پیروزی هم داشتیم.

سرمربی گل گهر ادامه داد: در یک صحنه از این دیدار و در فاصله ۶۰ متری گل مشخص بود و داور هم خیلی نزدیک به صحنه بود،‌ وقتی پنالتی بوده باید از سوی داور گرفته می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز کنترل بازی را در دست داشتیم و خیلی راحت می توانستیم بازی را ببریم که به نظرم چند اشتباه این پیروزی را از ما گرفت.

اوزونیدیس به برخی برنامه ریزی های اشتباه در طول برگزاری لیگ برتر اشاره کرد و افزود: گاهی اوقات و در فواصل خیلی کم بازی داریم، من به عنوان سرمربی باید تیم خودم را ارتقا بدهم و اشتباهات را مرتفع کنم، خودتان را بگذارید جای من، در مورد برخی از چنین اتفاقاتی چه تصمیمی می توانم بگیرم؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز