خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار مرکزی:

تشکل‌های مردم نهاد حلقه رابط مورد اعتماد حاکمیت و مردم هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۱۰۸

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: دولت اعتقاد دارد تشکل‌های مردم نهاد حلقه رابط مورد اعتماد بین حاکمیت و مردم هستند که به دلیل تخصص، شور و اشتیاق به این عرصه وارد شده‌اند. تشکل‌ها نهادهای مقدسی هستند که باری را از دوش دولت برداشته و زخمی را در جامعه التیام می‌بخشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهنام نظری در مراسم انتخابات نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد در شوراهای توسعه و حمایت از تشکل‌های استان مرکزی، افزود: فعالیت‌ سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد باید دیده شود و در راستای توسعه و پشتیبانی هرچه بیشتر از این‌ نهادها اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه نقش تشکل‌های مردم نهاد در برگزاری انتخابات پرشور و گسترده بسیار مهم و راهبردی‌ است، ادامه داد: سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد نقش مهمی در تحقق راهبردهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضور حداکثری مردم و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان برای عدم حضور مردم در انتخابات‌ دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اظهار داشت: 4 راهبرد اساسی سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مورد تاکید است. بنابراین برگزاری انتخابات نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد، تمرینی برای اجرای راهبردها در آزمون‌های سیاسی پیش رو است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی نیز در این مراسم گفت: دومین دوره انتخابات نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد در شوراهای توسعه و حمایت از تشکل‌های این استان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

محمدامین باقری افزود: تمامی مراحل نخستین برگزاری این انتخابات در استان مرکزی انجام شده و فراخوان برگزاری این دوره از انتخابات در 2 مرحله در روزنامه‌های استان منتشر و در صداوسیما و رسانه‌های استان نیز اعلام شده است.

وی به فرایند تأیید افراد ثبت‌نام شده در این انتخابات در هیئت‌های اجرایی و نظارت استان مرکزی اشاره کرده و ادامه داد: افرادی که در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کردند مورد تأیید هیئت‌های اجرایی و نظارت این استان قرار گرفته‌اند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه 500 تشکل مردم نهاد در حوزه‌های مختلف در این استان فعالیت دارند، اظهار داشت: 9 نفر از اعضای سمن‌های استان به عنوان نامزد در انتخابات نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد در شوراهای توسعه و حمایت از تشکل‌های استان مرکزی حضور داشتند.

باقری تصریح کرد: در فرایند برگزاری این دوره از انتخابات، فرهاد خسروی با 42 رأی به عنوان نفر نخست، علی قربانی با 14 رأی به عنوان نفر دوم و محمدحسن محمدی با 13 رأی به عنوان عضو علی‌البدل نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد در شوراهای توسعه و حمایت از تشکل‌های استان مرکزی انتخاب شدند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز