خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

حقیقت پنهان پرونده قتل خانوادگی در قزوین برملا شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۶۳۶

فرمانده انتظامی استان قزوین از برملا شدن حقیقت پنهان پرونده قتل خانوادگی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و دستگیری دو نفر در این خصوص خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار علی ابراهیمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر فوت مشکوک شهروند 39 ساله قزوینی در منزل مسکونی خود، بلافاصله عوامل انتظامی و نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در بررسی اولیه همسر متوفی اظهار کرد، همسرش پس از احساس ناراحتی در قفسه سینه و بیان اینکه قلبم درد می‌کند برای استراحت وارد اتاق خواب شده و او پس از گذشت چندین ساعت و بدتر شدن حال وی، به ناچار با اورژانس تماس گرفته و عوامل امدادی پس از حضور در محل مرگ متوفی را تایید کرده‌اند.

وی عنوان کرد: ماموران متوجه تناقضات موجود در اظهارات همسر متوفی شده و به همین منظور کارگروه ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی مسئول بررسی علت اصلی مرگ او شدند.

مقام ارشد انتظامی استان قزوین ادامه داد: در تحقیقات انجام شده از خانواده و همکاران متوفی مشخص شد وی با همسر خود سابقه اختلافات شدید خانوادگی داشته و در آن روز نیز بدون هیچ گونه مشکل خاص یا احساس تالم از محل کار به منزل مراجعت کرده است.

ابراهیمی با بیان اینکه کارآگاهان با استفاده از شگردهای پلیسی از راز دست داشتن همسر متوفی و آگاهی فردی دیگر در این اقدام پرده برداشته و آن‌ها را دستگیر کردند، خاطر نشان کرد: متهم ضمن اعتراف به بزه انتسابی انگیزه خود از این اقدام را اختلافات خانوادگی بیان کرده و اظهار داشته که یک لیوان شربت حاوی مقدار زیادی دارو به همسر خود داده و پس از اطمینان از فوت وی با اورژانس تماس گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز