خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان تاکید کرد؛

لزوم برخورد با مقصران آبگرفتگی معابر اهواز

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۶۱۴

استاندار خوزستان در نشست ستاد بحران استان خواستار برخورد شهرداری و آبفا اهواز با مقصران آبگرفتگی اخیر شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، علی اکبر حسینی محراب امروز یکشنبه در ستاد مدیریت بحران خوزستان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بارندگی‌های حوزه جنوب کشور بر خلاف دیگر نقاط، سرعت و شدت بیشتری دارد، بنابراین باید تمهیدات لازم جهت رفع آبگرفتگی در سطح شهر انجام شود.

وی گفت: در بارندگی چند روز گذشته، ۶۱ نقطه در سطح شهر اهواز دچار آبگرفتگی شد که لازم است شهرداری و آبفا هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکلات این مناطق اقدام کنند.

حسینی محراب افزود: بارش بیش از ۳۵ میلیمتر بارندگی در استان نشان از سالی پرباران دارد و مسئولان استان موظف به استفاده از تمام امکانات در جهت رفع آبگرفتگی‌ها هستند.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارندگی روز دوشنبه، معاونین استانداری در هشت منطقه شهرداری اهواز حضور داشته تا در کنار شهرداران و مسئولان آبفا به صورت لحظه‌ای کار را رصد کنند.

حسینی محراب بیان کرد: شهرداری و آبفا باید پمپ‌های مکنده را مورد برسی قرار دهند تا در شرایط بحرانی مشکلی ایجاد نشود و همچنین باید ماموران مستقر در ایستگاه‌های پمپاژ به صورت شیفتی در حالت آماده باش قرار داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز