خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار لرستان:

پایه و اساس رونق تولید متکی به تلاش کارگران است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۶۷۸

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان گفت: پایه و اساس رونق تولید متکی به تلاش و فداکاری کارگران است و حمایت و پشتیبانی کار فرمایان در این راستا نقش مهمی دارد.

به گزارش ایلنا، سید فرهاد ناصری نیا امروز شنبه در نشست تشکل‌های کارگری با استان دار لرستان اظهار داشت: نقش کارگران در شکوفایی کشور بی‌بدیل است چراکه در عرصه‌ های مختلف نقش آفرینی می‌کنند و همواره در حال جهاد می‌باشند.

وی با اشاره به جایگاه مهم تشکلات کارگری و کارفرمایی عنوان کرد: این نهادها به‌عنوان شرکای اجتماعی نقش بسزایی در سالم‌سازی محیط‌های کارگری و ارتقای سطح بهره‌وری و به‌طورکلی در چرخه اقتصادی جامعه ایفا می‌کنند بنابراین تقویت، ترغیب و تشویق تشکل ها از حیث کمی و کیفی از برنامه‌های مهم است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان  بیان کرد: بیش از 65 تشکل کارفرمایی و 270 تشکل کارگری و 30 شورای اسلامی کار در استان به ثبت رسیده که در واحدهای اقتصادی به عنولن یکی از شرکای اجتماعی این اداره کل مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه 14 هزار شهید در کشور و 204 شهید جامعه کارگری لرستان به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم شده است افزود: اکنون دشمن اقتصاد را هدف قرار داده است و نقش کارگران بیش از گذشته مهم تلقی می‌شود.

ناصری نیا با تاکید بر ایجاد فضای مشارکتی برای کارگر و کارفرما گفت: کارگران علاوه بر دغدغه معاش خانواده خود در حال تلاش برای توسعه رونق اقتصادی کشور می‌باشند اما با موضع‌گیری هوشمندانه، هیچ گاه بازیچه دست دشمنان نمی شوند و اجازه نمی‌دهند تولید جامعه دچار وقفه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز