خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان همدان:

صلاحیت 89 درصد داوطلبان انتخابات تایید شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۶۳۸

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: صلاحیت ۸۹ درصد از داوطلبان انتخابات نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان همدان در هیات اجرایی تایید شد.

به گزارش ایلنا از همدان، حسن رضانیا اظهار کرد: با بررسی های دقیق و فشرده هیات اجرایی انتخابات و مراجع نظارتی و قانونی مربوطه در نهایت از مجموع ۵۵۲ پرونده بررسی شده صلاحیت ۶ درصد از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه تایید نشد و پنج درصد نیز عدم احراز صلاحیت شده‌اند.

وی ادامه داد: با پایان یافتن مهلت قانونی بررسی صلاحیت‌ داوطلبان انتخابات نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از امروز فرمانداران حوزه‌های انتخابیه وارد فرآیند جدیدی از انتخابات یعنی ابلاغ عدم تایید یا عدم احراز صلاحیت به دواطلبان مشمول شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان افزود: بر همین اساس داوطلبانی که عدم تایید یا عدم احراز صلاحیت به آنها ابلاغ شده، باید ظرف مهلت قانونی ۴۸ ساعته ابلاغیه خود را از فرمانداران حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌ها دریافت کنند.

رضانیا همچنین اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز شنبه ۲۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ آخرین روز مهلت ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری است، توصیه‌ ستاد انتخابات استان به داوطلبان دارای شرایط قانونی استفاده از فرصت باقی‌مانده تا ساعت ۱۸ روز شنبه جهت ثبت‌نام در این انتخابات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز