خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آپاداناسرام:

طرح‌های توسعه در آپاداناسرام برنامه‌ریزی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۷۹۵

مدیرعامل شرکت آپاداناسرام گفت: کارهای خوبی در فروش انجام شده، همچنین برای احیای ماشین آلات، افزایش کیفیت و راه‌اندازی خطوط جدید و توسعه تلاش می‌شود تا به نقطه مطلوب برسیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اصغر آهنی‌ها در حاشیه بازدید وزیر کشور از واحد تولیدی آپاداناسرام گفت: ۲۴ میلیون یورو بدهی که داریم از گذشته باقی مانده، به دلیل اینکه بدهی ارزی بوده، با افزایش قیمت ارز به این میزان رسیده و سیاست‌های ما پرداخت این مبلغ است.

مدیرعامل شرکت آپاداناسرام ادامه داد: مشکل کارت بازرگانی همچنان باقی است اما یک شرکت با محوریت بازرگانی به مجموعه اضافه کردیم تا این مشکل در کوتاه مدت حل شود.

وی عنوان کرد: درحال حاضر تمام تولیدات ما بر مبنای سفارش است و مشکلی در فروش نداریم و حدود ۸۰۰ هزار متر از محصولات موجود به فروش رفته است.

این فعال اقتصادی درباره مشکل قطع برق و گاز صنایع اظهار کرد: نمی‌شود نگاه تولیدمحور داشت و کلام رهبری را درمورد تولید گوش کرد اما برق و گاز صنایع را قطع کرد، به نظرم قطع انرژی باید برای منازل باشد و بخش تولید برای ایجاد درآمد فعال باشد.

آهنی‌ها درباره فعالیت شرکت بیان کرد: تا رسیدن به ظرفیت نهایی، میزان تولید ما هر ماه در حال افزایش است و ماهانه یک میلیون مترمربع تولید داریم.

وی ادامه داد: در راستای توسعه فعالیت‌ها راه‌اندازی خط تولید کاشی و سرامیک سایز بزرگ در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شده است.

 مدیرعامل شرکت آپاداناسرام عنوان کرد: بازار هدف را افزایش داده‌ایم؛ البته باتوجه به هزینه‌بر بودن حمل و نقل این محصولات کشورهای آسیای میانه، عراق و کشورهای عربی بهترین و اقتصادی‌ترین بازار فروش هستند.

وی اضافه کرد: درحال حاضر در سطح کشور متنوع‌ترین ابعاد را تولید می‌کنیم و ۱۵ خط تولید فعال داریم، نزدیکی به مواد اولیه و شاه راه‌ ارتباطی ویژگی‌های مثبتی برای ما در قزوین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز