خبرگزاری کار ایران

معرفی تیم‌های برتر هفته نخست لیگ برتر وزنه برداری کشور در رشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۵۵۹

هفته نخست رقابت‌های وزنه ‌برداری لیگ برتر باشگاه‌های کشور با صدرنشینی تیم مناطق نفت خیز جنوب در رده سنی جوانان و ذوب آهن اصفهان در رده سنی بزرگسالان در رشت پایان یافت.

به گزارش ایلنا از رشت، هفته نخست رقابت‌های وزنه ‌برداری قهرمانی لیگ برتر جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور با حضور ۷۰ وزنه بردار و به مدت 3 روز در سالن وزنه ‌برداری جهان پهلوان محمود نامجو مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار شد.

در پایان رقابت های این هفته در رده سنی بزرگسالان تیم وزنه ‌برداری ذوب آهن اصفهان با ۶۳۰ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت؛ تیم مناطق نفت خیز جنوب با ۶۱۷ امتیاز دوم شد و تیم رعد پدافند بوشهر با ۵۴۹ امتیاز در رتبه سوم ایستاد.

همچنین در پایان هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر جوانان، تیم مناطق نفت خیز جنوب با ۶۵۰ امتیاز، ملی حفاری اهواز با ۵۹۶ امتیاز و نیروی زمینی تهران با ۵۷۵ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

در روز پایانی این مسابقات وزنه برداران دسته های ۱۰۹ و به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم به رقابت پرداختند که در دسته ۱۰۹ کیلوگرم رده سنی جوانان، آریا پایدار از تیم مناطق نفت خیز جنوب اول شد، کورش زارع از ملی حفاری و حسام ابراهیم خواه از مقاومت گیلان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رقابت های دسته ۱۰۹ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان، مهدی کرمی از ملی حفاری اهواز عنوان نخست را کسب کرد، امیر عزیزی از ذوب آهن اصفهان در مکان دوم قرار گرفت و علی قاسمی از نیروی زمینی سوم شد.

همچنین در دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم رده سنی جوانان ، ابوالفضل فاتحی به مقام قهرمانی رسید، سید مهدی میرقربانی دوم شد و محمدرضا میرابراهیمی از مقاومت گیلان در مکان سوم ایستاد.

در رده سنی بزرگسالان دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم علی داودی از ملی حفاری اهواز در رتبه نخست قرار گرفت، رضا حسن پور از مناطق نفت خیز جنوب و مهدی زارعی از تیم عقاب نیروی هوایی به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر وزنه برداری جوانان و بزرگسالان کشور اواخر آذر و در خوزستان و به میزبانی باشگاه مناطق نفت خیز جنوب برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز