خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا؛

اسرائیل با هدف جلوگیری از ایجاد اتحاد در جهان اسلام شکل گرفته‌است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۴۹۴

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: اسرائیل با هدف جلوگیری از ایجاد اتحاد در جهان اسلام و تسلط بر جریان انرژی و نفت خاورمیانه شکل گرفته‌ است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی امروز شنبه در آیین بزرگداشت راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در مصلی الغدیر خرم آباد با بیان اینکه  بنیانگذار انقلاب اسلامی از آمریکا بعنوان شیطان بزرگ یاد کرد واظهار داشت: آمریکا در سال‌های نخست جنگ جهانی اول و دوم بی طرف بود و انگلستان، فرانسه و روسیه از یک طرف و آلمان، اتریش و ایتالیا از طرفی دیگر بودند که پس از برخوردهای بسیار میان این طرفین، آمریکا به نفع انگلستان و فرانسه وارد عرصه و پیروز میدان شد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه آمریکا، رژیم ضد دینی ناسیونالیسم را با هدف اعمال نفوذ خود در منطقه غرب آسیا ایجاد کرد ادامه داد: اسرائیل مولود آمریکا و قطعه ای از غرب است که در درون منطقه غرب آسیا قرار داده شده است.

حجت الاسلام سعیدی گفت: رئیس جمهور آمریکا برای ایجاد اسرائیل چندین دلیل از جمله جلوگیری از اتحاد جهانی اسلام، تسلط بر نفت و حفاظت و نگهبانی از منافع آمریکا در درون منطقه غرب آسیا و مقابله با نفوذ شوروی و چین برشمرد.

وی افزود: آنچه که حماس انجام داده است بعدها باید تحلیل شود چراکه آنها می‌خواستند چند ده هزار یهودی را در این سرزمین مستقر کنند ولی عملیات پیش دستانه حیرت انگیز حماس قابل تحسین است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: حدود یک قرن ارتباط آمریکا با ایران قبل از انقلاب اسلامی هیچ حاصلی برای کشور نداشته است و بعد از کودتای موسوم به ۲۸ مرداد آمریکا کاملا بر ایران مسلط شد و تمام اهدافش را در قالب سرسپرده‌ای بنام محمدرضا شاه عملی کرد که دوران بسیاری بدی برای کشور بود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل طی ۴۵ سال گذشته، آمریکا با طرح ناامنی در منطقه، تحریم، محاصره و راه اندازی جنگ علیه ایران، هشت سال جنگ تحمیلی و کودتا، جریان فتنه در سال ۸۸ و اغتشاشات سال ۱۴۰۱ قصد براندازی نظام و اخلال در مسئله هسته‌ای را داشته اما ایران اسلامی در مقابل سلطه آمریکا و استکبار جهانی استقامت کرده است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه ایران اسلامی آمریکا را منفعل کرده است اظهار داشت: مردم ایران در طول این ۴۵ سال مقابله با جنگ تحمیلی، کودتا و فتنه‌ها، تحریم، محاصره و اغتشاشات سربلند هستند امروز دستاوردهای بزرگی داریم و قدرت و انسجام ملی، حکمرانی قدرت دفاعی، قدرت هسته‌ای، قدرت انرژی و منطقه‌ای از عوامل اقتدار ایران اسلامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز