خبرگزاری کار ایران

کشف پیکر بی‌جان نوجوان غرق شده در استخر کشاورزی در گرمه

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۱۷۸

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: پیکر بی‌جان نوجوان غرق شده در استخر کشاورزی در گرمه کشف شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر خراسان شمالی، ابوالفضل محبان اظهار کرد: در ساعت ۱۶:۳۴ دقیقه پنجشنبه، ۱۱ آبان ۱۴۰۲، تماس مردمی با مرکز پاسخگویی اضطراری ۱۱۲ جمعیت هلال احمر استان برقرار شد و خبر از غرق شدن یک نوجوان در داخل استخر کشاورزی در روستای رباط قره بیل از توابع شهرستان گرمه داد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله یک تیم از پایگاه رباط قره بیل با آمبولانس به محل حادثه اعزام شد همچنین یک تیم تخصصی متشکل از سه نفر غواص به همراه نماینده هیئت نجات غریق از مرکز استان نیز به محل اعزام شدند.

محبان ادامه داد: با توجه به تاریک شدن هوا تیمی دیگر با تجهیزات نجات با خودروی ست نجات از پایگاه چمن بید نیز به محل اعزام شد تا فرد غرق شده را جستجو نماید.

وی افزود: با توجه به عمق زیاد استخر و تاریکی هوا و پس از جستجوهای متوالی و بی وقفه جسد غریق که یک نوجوان حدودا ۱۳ ساله می باشد توسط تیم جستجو و نجات کشف و تحویل عوامل انتظامی شد.

وی تاکید کرد: امیدواریم شهروندان، حساسیت لازم در خصوص خطرات و پیامد ماهیگیری در مکان‌های ناامن و پرخطر را درک کنند تا در آینده شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

محبان افزود: تلفن ۱۱۲ (ندای امداد) به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش حوادث احتمالی از سوی مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز