خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره مرتع اداره‌کل منابع‌طبیعی استان مرکزی:

تمدید مهلت تعیین فرد جایگزین مرتعدار متوفی در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۰۴۸

رئیس اداره مرتع اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی به ضرورت تعیین و معرفی فرد جایگزین برای مرتعدار متوفی در استان اشاره کرده و گفت: مهلت تعیین فرد جایگزین برای مرتعدار متوفی تا دهم اردیبهشت ماه سال آینده تمدید شد.

به گزارش ایلنا، نصرت‌اله اکبری افزود: چنانچه همسر یا فرزندان مرتعدار متوفی به مانند دیگر مرتعداران در مهلت قانونی تعیین شده تادهم اردیبهشت ماه 1403 موفق به اخذ شناسه یکتا نشوند به لحاظ قانونی مجوز آنها مبنی بر پروانه چرای دام و طرح مرتعدادی فاقد اعتبار شده و قابل تمدید نخواهد بود.

وی ادامه داد: با تأکید بر اینکه در استان مرکزی 40 هزار خانوار بهره بردار از طرح های مرتعداری وجود دارد، افزود: تمامی دامداران، مرتعدار و صاحبان پروانه چرا باید در مهلت قانونی تعیین شده برای دریافت کد شناسه یکتا مراجعه کنند. مسلماً با این مراجعات، تعداد افراد جایگزین مرتعدار متوفی در استان مرکزی مشخص می‌شود.

رئیس اداره مرتع اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی اظهار داشت: به استناد بخشنامه رئیس سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری کشور و در راستای اجرای ماده ۷ مکرر قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار مصوب 24 اسفند ماه 1400 توسط مجلس شورای اسلامی و با توجه به تبصره 7 ماده 7 مکرر قانون مذکور، هر گونه استعلام، تمدید یا ابطال مجوز تنها از طریق شناسنه یکتای مجوز صادره از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور قابل انجام است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز