خبرگزاری کار ایران

مشاور عالی رئیس سازمان ملی استاندارد کشور:

استاندارد سازمانی مسدودکننده نیست بلکه نگاهی تسهیل‌گرایانه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۸۵۶

مشاور عالی ریاست و مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به عملکرد سازمان ملی استاندارد کشور با بیان اینکه استاندارد سازمانی مسدودکننده و سلبی نیست بلکه نگاهی تسهیل‌گرایانه دارد، گفت: در این سازمان تحول عظیمی در حال تحقق است و حرکت بر مبنای مباحث علمی و استانداردهای جهانی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید آقابابایی در مراسم اعطای پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده بنزین به پالایشگاه امام خمینی شازند، افزود: استاندارد یکی از مبانی توسعه است و باید به توسعه کمک کند. مدل نگاه این مجموعه تحولی است و باید حتی رفتار و عملکردها نیز شاکله‌ای استاندارد به خود بگیرد.

وی ادامه داد: نشان استاندارد به هیچ عنوان تزئینی نیست، بلکه طبق فرایند پیچیده‌ای دریافت شده است. چنانچه هر تولیدکننده، کارخانه‌دار و سرمایه‌گذار مشکلاتی داشته باشد، می‌تواند از طریق مجموعه استاندارد آن را رفع کند.

مشاور عالی ریاست و مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به عملکرد سازمان ملی استاندارد کشور اظهار داشت: استاندارد راهنمای تولید محصولات علمی در کشور بوده و اجازه نمی‌دهد که کالایی که تولید می‌شود به مال و جان مردم آسیب بزند.

آقابابایی تصریح کرد: اعطای پروانه استاندارد بنزین به پالایشگاه شازند نشانگر توجه دولت به سلامت جامعه است. این نشان استاندارد، سرمایه‌گذاری خوبی برای پالایشگاه خواهد بود و حتماً ارتقای کیفیت سلامت اجتماعی را به همراه خواهد داشت و نشان می‌دهد دولت به کیفیت محصولات و تولیدات علمی توجه ویژه دارد.

وی بیان داشت: آزمایشگاه پالایشگاه شازند، چشم این مجموعه است. البته از کنار آزمایشگاه‌های همکار نیز که با میلیاردها تومان هزینه فعال شده‌اند، نباید به سادگی گذشت چرا که کار پژوهشی و پیشگیرانه و کنترلی انجام می‌دهند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز